خبر فوری

ارتباط نزدیک ایران و چین می تواند به تحقق عدالت در جهان کمک کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از نداجا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصر پنجشنبه در دیدار با سفیر و فرماندهان ناوگروه اعزامی کشور چین به ایران اظهار داشت: معتقدیم که ملت‌ها باید خودشان بر کشورشان مدیریت کنند، به همین دلیل نزدیکی هرچه بیشتر این دو کشور، نفع بشریت است.

وی با بیان اینکه امروز چین به عنوان یک قدرت مطمئن در جهان درخشیده ، افزود: این کشور به سه دلیل قانونمندی، اهل کار بودن و رضایتمندی از وضع موجود، قدرت اقتصادی دنیا را در دست گرفته است.

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: این سه عنصر از عوامل مهمی است که مورد تاکید فراوان اسلام واقع شده ،هرچند بسیاری از مسلمانان این روحیه را از دست داده اند و همین عامل سبب شده تا در مقابل قدرت های جهانی تسلیم شوند.

آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: موارد مذکور سه ویژگی مهمی است که هر ملتی که از آن برخودار باشند سعادتمند شده و عامل مهم رشد ملتها محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: استکبار جهانی به دلیل عدم برخورداری مردمانش از این روحیه، به چپاول دنیا روی آورده و با وجود چپاول دنیا، باز هم قانع نیستند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به گسترش ارتباط میان ایران و چین، خاطرنشان کرد: مخالفت دو کشور چین و ایران با ظلم و ستم در دنیا هدفی مشترک و مهم بین دو ملت است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید