خبر فوری

شهری، رفاهی و آسیب های اجتماعی

اخبار حوزه شهری و رفاهی و آسیب های اجتماعی

مجید چگنی : گازرسانی در هرمزگان از میانگین کشوری پایین تر است

هرمزبان – مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی در هرمزگان از میانگین کشوری پایین تر است.

ادامه خبر »

تابستان گرم و دوباره بی‌آبی؛ قشم جزیره فراموش شده!

هرمزبان –حال این روزهای مردم روستاهای قشم خوب نیست، زیرا دوباره تابستان و گرمای بی‌سابقه جنوب فرا رسیده است و مردم آب ندارند. دردهای ادامه‌دار قشموندان و وعده‌های تکراری و بی‌سرانجام مسئولان در بیان و نوشتار نمی‌گنجد. از جمله این گفته وزیر نیرو در تاریخ یک فروردین ۱۴۰۱ مبنی بر اینکه ظرف یک سال تمام مردم جزیره از آب شرب …

ادامه خبر »

کاشت ذرت برای اولین بار در مرکز ماده ۱۶

هرمزبان – در راستای توانمندسازی و آموزش های مهارتی جامعه هدف مرکز ماده 16، برای اولین بار بخشی از زمین زراعی این مرکز زیرکشت ذرت قرار گرفت .

ادامه خبر »

نماینده مجلس: شاهد کاهش سن مصرف دخانیات و بالا رفتن مصرف در بین جامعه زنان هستیم

احمد مرادی

هرمزبان – احمد مرادی نماینده مردم مرکز هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد کاهش سن مصرف دخانیات و بالا رفتن مصرف در بین جامعه زنان هستیم.

ادامه خبر »

موافقت سازمان برنامه با پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی

هرمزبان – رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از دستور رئیس جمهور و موافقت سازمان برنامه و بودجه با پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد.

ادامه خبر »

فرصت یک ماهه برای اصلاح درخواست در سامانه اقدام ملی مسکن

هرمزبان – بر اساس شروط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، سابقه سکونت برای مهاجرین از کلان‌شهرها به سایر شهرهای کشور به یک سال کاهش می‌یابد. هم‌چنین برای کارمندان دولت که به استناد حکم دستگاه ذی‌ربط منتقل می شوند (به استثنای استان تهران) این سابقه ملاک عمل نخواهد بود.

ادامه خبر »

پیشرفت ها و موفقیت های کشور به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی حاصل شده است

حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

هرمزبان - خطیب جمعه توکهور و هشت بندی گفت: پیشرفت ها و موفقیت های کشور در عرصه های گوناگون به برکت فرنگ و تفکر بسیجی و انقلابی حاصل شده است.

ادامه خبر »

دو خودکشی در شهرهای جنوبی بوشهر در کمتر از یک هفته نگران‌کننده است

هرمزبان - معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت افزایش مراقبت روانی و روحی کودکان و نوجوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: باید توجه خانواده‌ها به مراقبت روانی و روحی از کودکان و نوجوانان معطوف شود.

ادامه خبر »

گلایه شهردار تهران از میزبانی امارات در دهمین دوره مجمع جهانی شهری

گلایه حناچی از میزبانی اماراتی ها/ عدم صدور ویزا برای اعضای هیأت ایرانی

حناچی گفت: میزبان ما در اقدامی غیر قابل دفاع، اجازه برپایی غرفه‌های متعلق به ایران را نداده و از صدور ویزا برای برخی اعضای هیئت ایرانی خودداری نموده است.

ادامه خبر »

۵ نکته ساده و مهم پیشگیری از سرقت منزل / بخوانید و عمل کنید

هرمزبان: با رعایت این پنج نکته ساده و بسیار مهم، از سرقت وسایل منزل خود توسط سارقان پیشگیری کنید.

ادامه خبر »

جوابیه "قرقداران منصورآباد" مشتی نمونه خروار تهدید

هرمزبان:در پی انتشار گزارشی تحت عنوان پشت پرده قرق منصورآباد رفسنجان؛ از میخ‌پاشی تا کشف حجاب اشنایدر دست‌اندرکاران این قرق اختصاصی که در قالب یک انجمن محیط زیست به نام «دوستداران طبیعت رفسنجان» فعالیت می‌کنند، جوابیه‌ای تنظیم کردند.

ادامه خبر »

تاب آوری؛ مرز میان شرایط اضطرار و بحران

هرمزبان:رئیس دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط زیست پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه تاب آوری مرز میان شرایط اضطراری و بحرانی است، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی قدم اول تاب‌ آور شدن است.

ادامه خبر »

خانه های مجردی اجباری!

هرمزبان:با افزایش جمعیت دانشجویی و در مقابل،کاهش کیفیت و بالا رفتن هزینه زندگی درخوابگاه‌ها دانشجویان مجبور هستند به زندگی مجردی روی بیاورند؛ زندگی‌ای که پدیده همخانه شدن را رواج داده است.

ادامه خبر »

عملیات اجرایی پروژه بزرگترین تاسیسات آب‌شیرین‌کن بوشهر آغاز می‌شود

هرمزبان:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پروژه بزرگترین تاسیسات آب شیرین‌کن بوشهر با ظرفیت تولید روزانه 35 هزار متر مکعب آب آشامیدنی امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ادامه خبر »

آماده سازی ۳۵۰ هکتار زمین در بندرعباس برای ساخت خانه های ویلایی

هرمزبان:بندرعباس - مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه آماده سازی ۳۵۰ هکتار زمین به اتمام رسیده است، گفت: ۳۵۰ هکتار زمین در اطراف شهر بندرعباس برای ساخت خانه های ویلایی مشخص شده است.

ادامه خبر »

لزوم تقویت باورهای دینی برای مقابله با آسیب های اجتماعی

هرمزبان:بندرعباس - سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: یکی از مهمترین راههای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، تقویت باورهای دینی است.

ادامه خبر »