خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

پیشرفت ها و موفقیت های کشور به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی حاصل شده است

هرمزبان – خطیب جمعه توکهور و هشت بندی گفت: پیشرفت ها و موفقیت های کشور در عرصه های گوناگون به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی حاصل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه توکهور و هشت بندی در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج به ایثارگران و تمامی اقشار مردم اظهار داشت: تشکیل بسیج نشان دهنده نگاه بلند و تیزبینی امام راحل است و بسیج در زمانی تشکیل شد که هنوز جنگ تحمیلی آغاز نشده بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۵۸ فرمان تشکیل بسیج را صادر نمود تا مردم همیشه در صحنه باشند و ملت در قالب بسیج آماده ی دفاع از کشور در مقابل هر خطر و تهدیدی باشد.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی گفت: همانگونه که امام فرمود «بسیج لشکر مخلص خداست» و همین اخلاص، ولایت پذیری و ایثارگری بسیجیان در اوایل انقلاب و ایام هشت سال دفاع مقدس توطئه های دشمنان این مرز و بوم را خنثی کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیشرفت ها و موفقیت های کشور در عرصه های گوناگون به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی حاصل شده است.

جهانگیری تأکید کرد: تا زمانی که این اخلاص و حضور در صحنه باشد، روز به روز بر اقتدار و عزت ایران افزوده می شود.

وی خاطرنشان ساخت: باید همواره قدردان شجره طیبه بسیج باشیم و به خاطر این نعمت شاکر باشیم.

امام جمعه توکهور و هشت بندی افزود:هر ملتی که بخواهد از عزت و حیثیت خود دفاع کند باید از تجربه ملت ایران در عرصه بسیج الگو بگیرد.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید