خبر فوری

افزایش مصرف ترامادول از زبان دادستان خرم دره

هرمزبان: دادستان خرم دره با اظهار تأسف از افزایش استعمال قرص ترامادول تاکید کرد حتما باید تدابیر ویژه‌ای در این زمینه اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، سردار اسدی در جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه هدف ستاد مبارزه با موادمخدر پیشگیری است، تصریح کرد: افزایش دانش در مورد مضرات اعتیاد نیز از دیگر اهداف این ستاد است.

وی با تاکید بر این‌که «دادن عدد و رقم در این جلسات راه‌حل مشکلات نیست»، عنوان کرد: در راستای مبارزه با موادمخدر باید کارهای عملیاتی انجام شده و برنامه‌های منسجم و دقیق برای سال‌های آینده تدوین شود.

این مسئول با تاکید بر این‌که «در حوزه جرایم، دیگر برخورد و مبارزه پاسخ‌گو نیست»، بیان کرد: باید در برنامه‌ریزی‌ها به سمت پیشگیری از وقوع جرم حرکت کرد.

دادستان خرم‌دره با بیان این‌که «اعتیاد زیربنای همه جرایم است»، ادامه داد: ردپای اعتیاد در اکثر سرقت‌ها دیده می‌شود، زیرا اغلب معتادان برای تامین هزینه مواد خود به سرقت روی می‌آورند.

وی با اشاره به این‌که «امروز دیگر صحبت از موادمخدر سنتی نیست»، تصریح کرد: عبور از موادمخدر سنتی به صنعتی یکی از زنگ هشدارهایی است که در جامعه به صدا درآمده است.

لزوم اندیشیدن تدابیر ویژه در خصوص ححل مشکل افزایش استعمال قرص ترامادول

دادستان خرم‌دره با اشاره به این‌که «متاسفانه استعمال قرص ترامادول رو به افزایش است»، تاکید کرد: حتما باید تدابیر ویژه‌ای در این زمینه اندیشیده شده و راهکارهای عملیاتی برای حل مشکل ارائه شود.

وی مدارس را یکی از اهداف دشمنان در حوزه موادمخدر دانست و افزود: با توجه به در پیش‌رو بودن تعطیلات تابستان باید کلاس‌های اوقات فراغت شاد و مفرح برای دانش‌آموزان برگزار شود.

اسدی با اشاره به باز شدن پای برخی از سوپرمارکت‌ها به عرضه ترامادول، اضافه کرد: متاسفانه در کنار برخی از عطاری‌ها و داروخانه‌ها، تعدادی سوپرمارکت نیز نسبت به عرضه ترامادول اقدام می‌کنند که در این زمینه هیچ محدودیتی برای کنترل و نظارت بر این اماکن وجود ندارد. / ایسنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید