خبر فوری

آرشیو برچسب: حجت الاسلام محب زاده

تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در جلسه شورای آموزش و پرورش

تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در جلسه شورای آموزش و پرورش + تصاویر

هرمزبان - در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محب زاده تقدیر و مسعود زامین بعنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ابوموسی معرفی شد.

ادامه خبر »

پروژه مهر نمادی از حرکت جهادی در آماده سازی فضای تعلیم و تربیت است

هرمزبان - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی اظهار داشت: پروژه مهر نمادی از حرکت جهادی و جهش گونه در آماده سازی فضای تعلیم و تربیت است.

ادامه خبر »

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد + تصویر

شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

هرمزبان - صبح امروز با حضور اکثر اعضای شورای آموزش و پرورش و با رعایت پروتکل های بهداشتی نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

ادامه خبر »

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ابوموسی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم

هرمزبان: حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم پیامی صادر کرد.

ادامه خبر »

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ابوموسی به مناسبت فرا رسیدن هفته امور تربیتی

هرمزبان: حجت الاسلام غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی به مناسبت فرا رسیدن هفته امور تربیتی پیام تبریکی صادر کرد.

ادامه خبر »

اختتامیه المپیاد درون مدرسه ای شهرستان ابوموسی برگزار شد

هرمزبان: در ششمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم اختتامیه المپیاد درون مدرسه ای شهرستان ابوموسی با حضور مسئولین شهرستانی در سالن ورزشی 9 دی آموزش و پرورش برگزار شد.

ادامه خبر »

زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان ابوموسی طنین انداز شد + تصاویر

هرمزبان: مراسم نمادین زنگ انقلاب با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین در دبستان شهید دباغیان شهرستان ابوموسی برگزار شد.

ادامه خبر »

فلسطین، پاره تن اسلام اسیر خون آشامان شیطان صفت

هرمزبان: حجت الاسلام غلامرضا محب زاده با صدور پیامی مردم شهید پرور ایران اسلامی به ویژه هرمزگانی های غیور را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

ادامه خبر »

درک شب با عظمت قدر نیاز به مقدمات دارد

هرمزبان: یکی از مقدمات اصلی درک شب قدر آن است که انسان نسبت به آن شناخت و معرفتی به دست آورد. دیگر آن که از نظر روحی و روانی خود را آماده کند.

ادامه خبر »