خبر فوری
هرمزبان: در ششمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم اختتامیه المپیاد درون مدرسه ای شهرستان ابوموسی با حضور مسئولین شهرستانی در سالن ورزشی 9 دی آموزش و پرورش برگزار شد.

اختتامیه المپیاد درون مدرسه ای شهرستان ابوموسی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، در این مراسم مدیر آموزش وپرورش، معاونین پرورشی و آموزشی، فرماندار و جمعی از روسای ادارات و دیگر مسئولین حضور داشتند.
حجت الاسلام محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی ضمن خیر مقدم به حضار و گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه با اشاره به سخن معروف منتسب به مقام معظم رهبری افزود: تحصیل، تهذیب و ورزش سه انتظار اصلی مقام معظم رهبری از نوجوانان و جوانان است و پرداختن به آن می تواند در شکل گیری حیات طیبه و جامعه آرمانی نقش اساسی ایفا نماید.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی افزود: سلامت جسمانی مقدمه لازم برای تحصیل و تهذیب است از اینرو المپیاد درون مدرسه ای فرصت مغتنمی برای معطوف کردن توجه دانش آموزان، معلمان و اولیا به ورزش و به ویژه درس تربیت بدنی مدارس را فراهم می آورد؛ از دیگر فواید آن شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان است.

لازم به ذکر است اجرای سرود دانش آموزی و مسابقه دارت مسئولین از دیگر برنامه های این مراسم بود همچنین در انتهای مراسم از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده تقدیر بعمل آمد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید