خبر فوری

پروژه مهر نمادی از حرکت جهادی در آماده سازی فضای تعلیم و تربیت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی ، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه توجیهی پروژه مهر با مدیران مدارس اظهار داشت: پروژه مهر نمادی از حرکت جهادی و جهش گونه در آماده سازی فضای تعلیم و تربیت است و اهداف این پروژه با بسیج کردن تمام ظرفیت ها محقق می شود.

وی افزود: بدون تردید اجرای دقیق پروژه مهر بر اساس دستورالعمل ها و با برنامه ریزی مدون، سازماندهی منظم، هماهنگی، نظارت و کاربست راهبردهای مفید، زمینه ساز مهری آرام و فضایی بانشاط برای تحصیل دانش آموزان خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی اضافه کرد: جدیت، خلاقیت و بهره گیری از ابتکارات و خرد جمعی از ابزارهای کلیدی پیشبرد پروژه مهر هستند که در کنار نظارت مداوم و اثربخش به اجرای هرچه بهتر پروژه مهر کمک می کنند.

این مقام مسئول آماده سازی، زیباسازی و شاداب سازی مدارس را از اهداف مهم پروژه مهر دانست و افزود پیگیری تحقق این موارد برعهده مدیران مدارس است و باید با تشکیل شورای پروژه مهر براساس دستورالعمل، در جهت فراهم نمودن مدرسه شاداب و پویا تلاش کنند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید