خبر فوری

عید فطر، عید نو شدن است

به گزارش هرمزبان، متن یادداشت به این شرح است:

باسمه تعالی

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

اعیاد الهی، در کنار روزهای پر فراز و نشیب زندگی و روزهای معمولی، همچون ستاره های درخشان هستند. خداوند روزهای عید را بر دیگر روزها برتری داده و در رحمت خویش را به روی تمامی بندگان می گشاید تا برکات ویژه و واسعه خود را بر آنها تمام کند.

عید فطر همانند عید نوروز، عید نو شدن است. با این تفاوت که در عید نوروز نو شدن طبیعت و در عید فطر نوشدن جسم و روح انسان رخ می دهد.

سپاس و ستایش ایزد متعال را سزاست که بار دیگر توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را در تقدیرمان قرار داد و فرصتی فراهم نمود تا با روزه داری در ماه میهمانی الهی، به تهذیب و تزکیه نفس پرداخته و به آرامشی روحانی دست یابیم.

امید است در پرتو الطاف پروردگار متعال، چشمه سار پرخیر و برکت رمضان تا همیشه برفضای دل و جانمان جاری بماند و توفیق بهره مندی از الطاف این ماه پر خیر و برکت، در سال های آینده نیز نصیبمان گردد.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم میهنان عزیز و در آستانه حلول ماه شوال المعظم، فرا رسیدن عید سعید فطر، عید فضیلت و رستگاری را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی، بهروزی و کسب توفیق را از درگاه یکتای بی همتا برای همگان مسئلت دارم.

غلامرضا محب زاده
97/03/24

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید