خبر فوری
شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد + تصویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محب زاده  در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان ،گزارشی از روند اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل را ارائه کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در ادامه به فعالیت های آموزشی انجام گرفته در ایام تعطیلات ناشی از کرونا اشاره نموده و افزود معلمان عزیز شهرستان در عمل نشان دادند که آموزش تعطیل نیست و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و بهره گیری از شبکه اجتماعی دانش آموزان به ارائه آموزش پرداختند.

حجت الاسلام محب زاده اضافه کرد: در زمینه پروژه مهر نیز روند ثبت نام کتب درسی تمامی دانش آموزان به جز پایه های هفتم و دهم در حال انجام است و ثبت نام کتب درسی پایه های ذکر شده نیز در بازه زمانی اعلام شده انجام خواهد شد.

مهندس پوربابایی فرماندار شهرستان و رئیس شورای آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و آرزوی توفیق بهره مندی از فضایل ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از اعضای محترم شورای آموزش و پرورش بابت اجرایی شدن اکثر مصوبات شورا تشکر و قدردانی می کنم.

فرماندار شهرستان ابوموسی خاطرنشان ساخت: شیوع این ویروس چهره واقعی غرب را به همه نشان داد و مردم دنیا دیدند که کشورها علناً از هم دزدی می کردند اما در مقابل در کشور عزیزمان مردم و مسئولین به صورت جهادی وارد عمل شدند و ویروس را کنترل کردند که این از برکات نظام مقدس اسلامی است.

این مقام مسئول راه اندازی و استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان را نمونه ای از کارهای جهادی دانست که برای تداوم آموزش و در مدت زمان کم به بهره برداری رسید.

 مهندس پوربابایی با اشاره به وقفه آموزش حضوری به علت شیوع کرونا افزود: تعطیلی مدارس پس از شیوع ویروس کرونا ضربه ای به آموزش بود و ضروری است اولیا و مدارس در جهت پیشبرد هرچه بهتر روند آموزشی در فضای مجازی هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

لازم به ذکر است در انتهای این جلسه با اهدای لوح تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش قدردانی شد.

تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید