خبر فوری

حتی قوم بدوی مغول رفتاری بهتر از رفتار امروز آمریکا داشتند / حوادث شام نویدبخش آزادی و رهایی ملت ها از دست ظالمان عالم است

هرمزبان – یادداشت – حجت الاسلام محب زاده: رفتار و گفتار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، نقض آشکار ارزش های انسانی و حقوق بشر و طنز تلخ روزگار است. از سویی دم از حقوق انسان ها و ارزش های انسانی می زنند و از سوی دیگر در عمل خلاف گفته هایشان انجام می دهند.

این گونه سخن گفتن و عمل کردن یادآور سخن خداوند است که فرمود «وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ* أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـٰكِن لَّا يَشْعُرُونَ ».

حمله سحرگاه روز گذشته به سوریه به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی در حالی رخ داد که نه تنها قطعنامه شورای امنیت و تصویب بین المللی را به همراه نداشت بلکه کشورهای حمله کننده مخالف تشکیل کمیته حقیقت یاب در خصوص موضوع مورد ادعا بودند چراکه خود بیش از هر کس دیگری نسبت به دروغ بودن ادعایشان آگاهی داشتند.

در طول تاریخ اقوامی مانند قوم مغول را می بینیم که با وحشی گری تمام به کشورها حمله می کردند و میراث علمی آنها را نابود و ثروت هایشان را چپاول می کردند اما کاری که امروزه آمریکا و متحدانش با کشورها می کند به مراتب بدتر از قوم مغول است.

در روایات زیادی حوادث مشهود در خاور میانه و شامات نشانگر سرنگونی ظالمان و رهایی ملت ها از ظلم مستکبرین عالم است چراکه ندای مظلومان در عالم طنین انداز گشته و این خود بیداری ملت ها را به همراه خواهد داشت و ان شاءالله سران سرمایه دار و مستکبر عرب با اذنابشان به زیر کشیده خواهند شد و شاهد تحقق وعده ی الهی (ان الارض يرثها عبادي الصالحون) خواهیم بود.

غلامرضا محب زاده
97/01/25

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید