خبر فوری

آرشیو برچسب: خطبه های نماز جمعه

ویروس بی حجابی، بنیان خانواده و آرامش روانی جامعه را هدف قرار داده است

حجت الاسلام مفید سهرابی

هرمزبان – حجت الاسلام مفید سهرابی خطیب جمعه موقت منطقه توکهور و هشت بندی گفت: ویروس بی حجابی، بنیان خانواده و آرامش روانی جامعه را هدف قرار داده است.

ادامه خبر »

خطیب جمعه بوموسی: تمام قد پشتیبان نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح عفاف و حجاب هستیم

هرمزبان – خطیب جمعه بوموسی گفت: تمام قد پشتیبان نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح عفاف و حجاب هستیم.

ادامه خبر »

حجت الاسلام سهرابی: روز قدس، عبادت بزرگ سیاسی و بیعت با پیامبر اسلام است

هرمزبان –  حجت الاسلام مفید سهرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته توکهور و هشتبندی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، روز قدس را عبادت بزرگ سیاسی و بیعت با پیامبر اسلام دانست.

ادامه خبر »

خطیب جمعه بوموسی: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی راهی جز محو و نابودی اسرائیل نداریم

هرمزبان – حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی چاره ای نداریم جز اینکه چیزی به نام اسرائیل در دنیا نباشد و از بین برود.

ادامه خبر »

امام جمعه بندرعباس: موشک‌های سپاه حامل اقتدار ملت و جنبه بازدارندگی ایران است

هرمزبان –امام جمعه بندرعباس با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان حمله به لانه های شیطان در اربیل، سوریه و پاکستان گفت : این حمله موشکی حاوی پیام اقتدار ملت ایران به شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس نیز بود که بدانند جنبه بازدارندگی ایران همیشه فعال و پویا است .

ادامه خبر »

حجت الاسلام محسن ابراهیمی: دشمن به دنبال زیر سوال بردن بازدارندگی ایران است

هرمزبان – امام جمعه میناب گفت: هدف دشمن، زیر سوال بردن اعتبار بازدارندگی ایران اسلامی است اما دنیا می داند ما دنبال تقابل مستقیم با رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نبوده ایم بلکه در قالب تقویت محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه تلاش کرده ایم و به تلاشمان ادامه خواهیم داد.

ادامه خبر »

تقدیر امام جمعه سیریک از نیروی دریای سپاه و ارتش در خدمات پزشکی رایگان به مردم سیریک

هرمزبان – حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک با تقدیر از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم شهرستان سیریک گفت: همچنین تقدیر می‌کنم از نیروی دریای ارتش که حضور فعالی در دریا دارند و در همراهی با سپاه، منشأ قدرت این کشور هستند.

ادامه خبر »

شیخ یوسف جمالی: عدم اقدام عملی کشورهای اسلامی در قبال مردم غزه باعث تاسف است

هرمزبان – شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: باید به حال این دنیای وحشی که در منظر مردمان آن، ۲۵ هزار نفر در فلسطین کشته شدند تاسف خورد.

ادامه خبر »

لزوم ارتقای دانش آتش نشانان

هرمزبان –امام جمعه بندرعباس با تأکید بر لزوم ارتقای دانش آتش نشانان گفت: امنیت آتش‌نشان ها باید حفظ و در صورت نیاز برای تامین تجهیزات، اقدامات لازم انجام شود تا با مشکل روبرو نشوند.

ادامه خبر »

اقامه خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان 

هرمزبان – امامان جمعه شیعه و اهل سنت هرمزگان در خطبه های این هفته نماز جمعه اربعین حسینی را تمرینی برای بستر سازی ظهور دانستند .

ادامه خبر »

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

نماز جمعه

هرمزبان –امامان جمعه شهرستان‌های مختلف هرمزگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت اربعین حسینی، مشکلات و نیاز‌های مناطق مختلف استان را مطرح کردند.

ادامه خبر »

آرادان تشنه‌تر از همیشه/مردم از برخی اقدامات نمایشی گله‌مند هستند

نماز جمعه

هرمزبان – امام جمعه آرادان با بیان اینکه بیشتر آب نمرود به گرمسار انتقال داده می شود در حالی که آرادان نیازمند آب بوده و تشنه تر از همیشه است، گفت: حقابه آرادانی ها از نمرود داده نمی‌شود.

ادامه خبر »

صهیونیست ها بشدت از موشک هاپیرسونیک ایران ترسیده اند

هرمزبان – امام جمعه هرمز گفت: پیام اصلی هایپر سونیک ایرانی همانا ما می توانیم است که دشمن را در هر جای دنیا بخصوص صهیونیست ها را ترسانده است.

ادامه خبر »

امام جمعه بندرعباس: تحلیل انقلابی وظیفه علما، خطبا، اصحاب رسانه، گروه های مرجع و نخبگان است

حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های امروز نماز جمعه، تحلیل انقلابی را وظیفه علما، خطبا، اصحاب رسانه، گروه های مرجع و نخبگان دانست.

ادامه خبر »

حجت الاسلام جعفر رستاخیز : با شکستن بت‌های هوای نفس، انسان می تواند خداوند متعال را خالصانه عبادت کند

هرمزبان – حجت الاسلام جعفر رستاخیز  گفت : شکم پرستی، مقام پرستی، پول پرستی، محبوبیت بین مردم همه این‌ها بت‌های هوای نفس است، وقتی اینها در هم شکسته شد انسان می‌تواند در سایه توحید و یگانگی خدا، خداوند متعال را خالصانه عبادت کند.

ادامه خبر »

حجت‌ الاسلام غلامرضا حاجبی : نهج البلاغه حضرت علی (ع) کم تر از معجزه نیست

امیرالمومنین علی علیه السلام

هرمزبان – حجت‌ الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم در خطبه های امروز نماز جمعه گفت : نهج البلاغه حضرت علی (ع) کم تر از معجزه نیست.

ادامه خبر »

امام جمعه بندرعباس : پیام نیروهای مسلح این بود که منطقه جای تروریست ها نیست

امام جمعه بندرعباس : پیام نیروهای مسلح این بود که منطقه جای تروریست ها نیست

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: پیام نیروهای مسلح در اقلیم کردستان این بود که این منطقه جای تروریست ها نیست.

ادامه خبر »