جهان

فیلم / اصابت موشک ضدزره حزب الله لبنان به پادگان برانیت رژیم صهیونسیتی

هرمزبان – فیلم – یکی از موشک های ضدزره حزب الله لبنان و اصابت به پادگان برانیت رژیم صهیونیستی. در این حمله دو نظامی صهیونیست کشته شدند.

ادامه خبر »

هشدار جدی به رژیم صهیونیستی: هر حمله بدون اخطار قبلی به خانه مردم با اعدام یک گروگان پاسخ داده می شود

رژیم صهیونیستی

هرمزبان – در بیانیه هشدار آمیز قسام آمده است: هر حمله‌ای به فرزندان بی‌دفاع ملت‌مان در خانه‌هایشان بدون اخطار قبلی انجام شود، متاسفانه با اعدام یکی از گروگان‌های دشمن پاسخ داده خواهد شد. به ناچار نیز صدا و تصویر آن را پخش خواهیم کرد.

ادامه خبر »

شلیک ۱۵۰ موشک جدید به تل‌آویو/ ۱۵۰ کشته و بیش از ۱۰۰۰ زخمی

هرمزبان – وبگاه صهیونیستی حدشوت در گزارشی عملیات سهمگین مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی تحت عنوان طوفان الاقصی را به عنوان روز سیاه تاریخ اسرائیل توصیف کرد.

ادامه خبر »

پیش‌بینی مسیر تشعشع رادیواکتیو با هوش مصنوعی جدید

هرمزبان:یک تیم در دانشگاه توکیو یک ابزار هوش مصنوعی ابداع کرده است که می‌تواند به طور موثر، مسیر تشعشع رادیواکتیو در حوادث هسته‌ای را بیش از 30 ساعت جلوتر ردیابی کند.

ادامه خبر »

توفان شدید «هاتو» مراکز تجاری و آموزشی هنگ‌کنگ را تعطیل کرد+تصاویر

هرمزبان:توفان سهمگینی به نام «هاتو» هنگ کنگ را درنوردید و خیابان‌های این شهر را مملو از آب کرد و مراکز تجاری و آموزشی این شهر را به حالت تعطیل درآورد.

ادامه خبر »

تصاویر هوایی از فاجعه برج سازی

هرمزبان:در هنگ کنگ به دلیل ازدحام شدید جمعیت و کمبود جا در روی زمین، صنعت آپارتمان سازی بسیار رایج است و در تمامی سطح این جزیره که در جنوب چین واقع شده شاهد برج های سر به فلک کشیده هستیم.

ادامه خبر »

بازدید رییس جمهوری آذربایجان از نمایشگاه بین المللی ارتباطات باکو تل/ سرخط روزنامه های چاپ باکو / 11 آذر

باکو – ایرنا - بازدید رییس جمهوری آذربایجان از نمایشگاه بین المللی ارتباطات باکو تل، امضای برنامه همکاری نظامی آذربایجان و روسیه و دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و وزیر حوادث غیر مترقبه آذربایجان عنوان های خبری مهم روزنامه های چاپ باکو پنجشنبه 11 آذر است .

ادامه خبر »

جامعه بين‌المللی به مسأله فلسطين توجه کند/ رژيم صهيونيستی با حمايت متحدانش به جنايات خود ادامه می‌دهد

سفير نمايندگی ايران در سازمان ملل متحد ضمن‌ اعلام‌ حمایت کامل دولت و ملت ایران از فلسطین گفت: رژيم صهيونيستی با حمايت متحدانش همچنان به جنايات خود ادامه می دهد.به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامحسين دهقانی سفير و معاون نمايندگي كشورمان در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در جلسه …

ادامه خبر »

دهقانی: رژیم صهیونیستی با اتکا به حمایت متحدان همچنان به جنایات خود ادامه می دهد

نیویورک - ایرنا - سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل دلیل نا کامی تلاش ها برای کاستن از درد و رنج مردم فلسطین را دلگرمی رژیم صهیونیستی به حمایت متحدان خود در ادامه جنایات مستمر علیه مردم فلسطین دانست.

ادامه خبر »