خبر فوری

لحظاتی هولناک از طوفان هاتو هنگ کنگ + فیلم

لحظاتی هولناک از طوفان هاتو هنگ کنگ + فیلمبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز چهارشنبه باد و باران شدید بخش‌های مختلف شهر هنگ کنگ را در نوردید، تعطیلی بازار سهام، لغو بیش از 400  پرواز، تعلیق خدمات کشتی‌رانی و مدارس تنها بخشی از خسارات این طوفان سهمگین بود.

سازمان هواشناسی هنگ کنگ اعلام کرد طوفان هاتو در طول 5 سال  گذشته بی‌سابقه بوده، طوفانی که با وزش بادی با سرعت 180 کیلومتر در ساعت همراه بود و موجب  سیل و بالا آمدن آب دریا  تا 5 متر شد، برخی سواحل پرتردد منطقه مانند بندر ویکتوریا، نیز در شرایط اضطراری قرار گرفت.

گفتنی است؛ هنگ کنگ شهری جزیره‌ای در جنوب چین است که به شهر آسمان‌خراش‌ها معروف است. 39 ساختمان که ارتفاع هر یک بیش از 200 متر است و 4 برج از 15 برج بلند دنیا در این شهر قرار دارد. هنگ کنگ چهارمین منطقه پرجمعیت دنیاست.

   

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید