خبر فوری

هنیه: در آستانه پیروزی بزرگ و فتحی آشکار هستیم

هرمزبان –  رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز شنبه در سخنانی گفت که در آستانه پیروزی بزرگ و فتحی آشکار هستیم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عصر امروز گفت که ما در آستانه پیروزی بزرگ و فتحی آشکار در جبهه غزه هستیم.

وی در ادامه گفت: «چه کسی تصور می‌کرد که شاهد قهرمانی و شجاعت مردان مقاومت باشیم که به پیروزی رسیدند؟»

رئیس دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: «غزه امروز ننگ شکست را از امت (اسلام) پاک می‌کند».

هنیه اضافه کرد: «این نبردی است که آزادسازی بیت‌المقدس، سرزمین و مردم‌مان و آزادی اسیرانمان از زندان‌های اشغالگر صهیونیستی را آغاز می‌کند».

وی گفت: «ما به آن‌ها و به تمام دنیا هشدار دادیم که درباره آنچه که در بیت المقدس و مسجدالاقصی می‌گذرد، سکوت نخواهیم کرد حتی اگر همه سکوت کنند».

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «بیش از ۶ هزار نفر از زندانیان‌مان در زندان‌های اشغالگران زیر شکنجه و آزار به سر می‌برند».

هنیه اضافه کرد: «چند بار به شما در مورد اقداماتتان در سرزمین‌هایمان در خط سبز علیه مردم‌مان هشدار دادیم؟»

وی افزود: «مسجد الاقصی در خطر واقعی بوده و ما اطلاعاتی مبنی بر این داریم که اشغالگران قصد داشتند به تجاوزات خود به مقدسات ما ادمه دهند».

رئیس دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: نبرد برای آزادی سرزمین و اسیرانمان در زندان‌های اشغالی را ادامه می‌دهیم.

وی گفت: «مردم‌مان باید در بالاترین سطح آمادگی باشند، زیرا نبرد به قلب موجودیت رژیم صهیونیستی کشیده شده است».

هنیه افزود: «از مردم برای شرکت در این نبرد دعوت می‌کنیم، زیرا این، نبرد یک ملت است که ما آن را آغاز کردیم و با پیروزی به پایان خواهیم رساند».

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: «تن‌ها در عرض چند دقیقه دشمن را از حالت تعادل خارج کردیم و به این دشمن که تهدید و عربده کشی می‌کند می‌گوییم که قدس برای ماست و سرزمین برای ماست، پس از آن خارج شوید».

وی اضافه کرد: «ما به عادی‌سازان روابط می‌گوییم که اسرائیل نمی‌تواند از شما محافظت کند و آنچه را که از آن می‌خواهید بدست نخواهید آورد».

هنیه افزود: «به عادی سازان روابط می‌گوییم به این رژیم بنگرید که نمی‌تواند از خود حمایت کند پس چگونه می‌تواند از شما حمایت کند».

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: «این درگیری با توافق‌های عادی سازی حل نمی‌شود، بلکه در میدان و به دست مجاهدین و تلاش مردم حل خواهد شد».

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبر‌ها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

نیرو‌های مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل هفت شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم موقت محسوب می‌شود؛ ویدئو‌های زیادی از حضور رزمندگان عزالدین القسام در داخل شهرک‌ها منتشر شده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز (۱۵ مهر) از افزایش تلفات صهیونیست‌ها در پی عملیات بزرگ نیرو‌های حماس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به ۱۰۰ کشته و بیش از ۸۰۰ زخمی خبر داد.

در این میان «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام به شبکه الجزیره گفت که عملیات «طوفان الاقصی» در مرحله اول خود قرار دارد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید