خبر فوری

بورس

پرونده معاملات نخستین ماه تابستان در بورس انرژی ایران بسته شد/ دادوستد ۱۱.۶ هزار میلیارد تومان اوراق و حامل انرژی

در این هفته ، تعداد 24 میلیون و 326 هزار سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 44 میلیارد و 736 میلیون ریال معامله شد. از مجموع معاملات انجام شده ، 41 درصد مربوط به خرید سهام به ارزش بیش از 18 میلیارد و 469 میلیون ریال و 59 درصد مربوط به فروش سهام به ارزش بیش از 26 میلیارد و 267 میلیون ریال بوده است. معاملات انجام شده توسط هفت شرکت کارگزاری فعال در بورس منطقه ای هرمزگان انجام شده است.

هرمزبان –در نخستین ماه تابستان ۱۴۰۲، بورس انرژی ایران میزبان معاملات انواع فرآورده‌ هیدروکربوری، برق، اوراق سلف، قرارداد آتی، گواهی سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل معامله، گواهی ظرفیت و گواهی سپرده حامل‌های انرژی در یک‌هزار و ۲۵۰ معامله و به ارزشی بیش از ۱۱۶ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال بود.

ادامه خبر »

فولاد ، کگل و فملی در صدر معاملات هفتگی بورس کالا

هرمزبان – فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم اسفند به ثبت رساندند.

ادامه خبر »

رئیس سازمان خصوصی‌سازی‌: سهام پرسپولیس و استقلال در روز یکشنبه عرضه می‌ شود

هرمزبان – قرار است عرضه سهام پرسپولیس و استقلال به روش صرف سهام انجام شود و خریداران سهام برای باشگاه پرسپولیس به ازای هر سهم ۳۳۸۷ ریال و باشگاه استقلال ۲۹۱۰ ریال به ازای هر سهم پرداخت کنند.حداکثر سهام قابل خرید پرسپولیس ۸۸۵ سهم و برای استقلال ۱۰۳۰ سهم است.

ادامه خبر »

شنبه، روز سرنوشت‌ساز بورس/ آیا صف‌های فروش جمع می‌شود؟

در سه هفته اخیر روند بازار سهام نزولی بود و شاخص کل به محدوده حساس حمایتی رسید. برخی کارشناسان عقیده دارند اگر صف‌های فروش فردا جمع نشود بورس ریزش بیشتری خواهد داشت. اما آیا فردا صف‌های فروش جمع می‌شود؟ به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، در جریان معاملات هفته گذشته بازار سهام به دلیل افزایش تنش‌ها در منطقه و قیمت‌گذاری دستوری …

ادامه خبر »

پیش‌بینی بورس فردا 7 دی/ روند صعودی شاخص هم‌وزن ادامه‌ دارد

در جریال معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی بیش از یک درصد و همچنین شاخص هم‌وزن با روندی مثبت به کار خود پایان داد. اما بورس فردا چه می‌شود؟

ادامه خبر »

آخرین قیمت از اولین ETF دولتی / چرا دارا یکم رشد نمی‌کند؟

حدود چهار ماه است که صندوق دارا یکم بین ۳/۵ تا ۴ میلیون تومان نوسان می‌کند و رشد یا نزولی نداشته است از طرفی عملکرد ضعیف صندوق پالایشی یکم نیز بی‌اعتمادی به صندوق‌های دولتی را افزایش داده است. اما آیا دارا یکم ارزندگی دارد؟

ادامه خبر »

بورس رنج دیگری را به رنج‌های مردم اضافه کرد

هرمزبان - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت با طرح مسائل انحرافی مثل پیش فروش نفت زمینه‌هایی را برای کاهش قیمت سهام ایجاد کرد و شاهد هستیم که رنج دیگری به رنج‌های مردم ایجاد شد.

ادامه خبر »