خبر فوری
هرمزبان - پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم که از دیروز چهاردهم اردیبهشت آغاز شده است تا پایان ماه ادامه دارد.

پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (دارا یکم)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، در پیام کارگزاری آگاه آمده است:

مشتریان گرامی
به استحضار می رساند پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم در نماد ” دارا یکم ” از تاریخ ۹۹/۰۲/۱۴ لغایت ۹۹/۰۲/۳۱ و در بازه ی زمانی ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ انجام می پذیرد. در این خصوص توجه شما را به نکات ذیل جلب می نماییم:

۱٫ این نماد در دوره ی پذیره نویسی می باشد( عرضه ی اولیه نیست) و امکان فروش آن تا حداقل ۲ ماه پس از پایان پذیره نویسی وجود ندارد. لطفا تنها در صورتیکه قصد نگهداری آن را دارید نسبت به خرید اقدام نمایید.

۲٫ پس از ثبت سفارش تنها در بازه زمانی ساعت ۱۴ الی ۱۶ همان روز امکان حذف یا ویرایش سفارش را خواهید داشت.

۳٫ حداکثر تعداد واحد های قابل خریداری توسط هر کد ۲۰۰ واحد میباشد .

۴٫ مبلغ سفارش های ثبت شده تا پایان زمان پذیره نویسی مسدود خواهد ماند. در این رابطه توجه نمایید ثبت سفارش بیشتر از سهمیه در نظر گرفته شده نیز تا پایان زمان پذیره نویسی مسدود خواهد ماند.

۵٫ تنها افراد حقیقی ایرانی میتوانند واحد های این صندوق را خریداری نمایند .

۶٫ صندوق رکن بازارگردان ندارد و قیمت با توجه به میانگین قیمت های موجود در سبد این صندوق و با تخفیف ۲۰ درصدی اعمال می گردد.

۷٫ در صورت استقبال از صندوق، تعداد سهم تعلق گرفته با استفاده از تسهیم به نسبت می باشد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید