خبر فوری
در این هفته ، تعداد 24 میلیون و 326 هزار سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 44 میلیارد و 736 میلیون ریال معامله شد. از مجموع معاملات انجام شده ، 41 درصد مربوط به خرید سهام به ارزش بیش از 18 میلیارد و 469 میلیون ریال و 59 درصد مربوط به فروش سهام به ارزش بیش از 26 میلیارد و 267 میلیون ریال بوده است. معاملات انجام شده توسط هفت شرکت کارگزاری فعال در بورس منطقه ای هرمزگان انجام شده است.

پیش بینی بورس ۲۵ تیر ۱۴۰۲ توسط کارشناس بازار سرمایه

هرمزبان – انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه شاهد نوسان مثبت اما کم توان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، شاخص کل بورس در روز شنبه ابتدا را با تقاضا شروع کرده و در انتهای معاملات با عرضه مواجه شده و تعداد نمادهای منفی تقریباً ۱.۵ برابر آغاز معاملات شد، بسیاری از تحلیلگران بازار سرمایه روز شنبه را با توجه به رسیدن به کف‌های جذاب صعودی پیش بینی کرده بودند اما صعود شاخص کل بورس تنها ۲ ساعت دوام داشته و شاخص باز هم اصلاح کرد، البته اصلاح شاخص کل بورس در روز شنبه بسیار خفیف بوده و توانایی یک ریزش قوی مانند روز چهارشنبه را نداشت.

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در این باره به مهر گفت: انتظاری که برای رفتار حرکتی بازار در روز آتی خواهد رفت رفتاری تقریباً مشابه با روز شنبه خواهد بود که کم کم بازار را به سمت ساختن یک باکس رنج جدید سوق خواهد داد تا پس از وقفه‌ای چندروزه به سمت جهت حرکتی اصلی خود حرکت کرد، در نتیجه روز آتی معاملاتی را می‌توان روزی متعادل و خنثی در نظر گرفت که مقداری وزنه خرید و رشد قیمتی بالاتر از وزنه عرضه خواهد بود.

فراقی افزود: برای بازار همچون روز گذشته، روز معاملاتی کم حجم و کم توان از جهت حرکت‌های بزرگ قیمتی خصوصاً در نمادهای بزرگ می‌توان در نظر گرفت و اقبال بهتری را می‌توان به سمت نمادهای کوچک‌تر بازار مشاهده کرد تا شاهد یکی دیگر از روزهای کم رمق بازار در این تابستان باشیم.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید