خبر فوری

شنبه، روز سرنوشت‌ساز بورس/ آیا صف‌های فروش جمع می‌شود؟

در سه هفته اخیر روند بازار سهام نزولی بود و شاخص کل به محدوده حساس حمایتی رسید. برخی کارشناسان عقیده دارند اگر صف‌های فروش فردا جمع نشود بورس ریزش بیشتری خواهد داشت. اما آیا فردا صف‌های فروش جمع می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، در جریان معاملات هفته گذشته بازار سهام به دلیل افزایش تنش‌ها در منطقه و قیمت‌گذاری دستوری فولاد روندی نزولی پیدا کرد اما بورس در ادامه چه می‌شود؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: اگر فردا صف‌های فروش جمع نشود و بورس محدوده حمایتی را از دست بدهد باید انتظار ریزش‌های بیشتر را داشت و بازگشت روند صعودی سخت‌تر می‌شود.

به نظر می‌رسد که فردا، روز سرنوشت‌سازی برای سهامداران است. روزی که یا صف‌های فروش جمع می‌شود و بازار به روند تعادلی مثبت بر می‌گردد یا اینکه افراد بیشتری وارد صف فروش می‌شوند و این مساله به افت بیشتر شاخص کل منجر می‌شود.

در مقابل این نگرانی، ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه می‌گوید صف‌های فروش در بورس فردا جمع می‌شود و از یکشنبه بازار روند بهتری خواهد داشت.

این پیش‌بینی در حالی است که پیش از این هم بسیاری از کارشناسان گفته بودند روند صعودی بورس از نیمه دوم دی ماه آغاز می‌شود. همچنین هفته آتی، آخرین هفته کاری دولت دونالد ترامپ در آمریکاست و روی کار آمدن بایدن می‌تواند امیدواری‌های جدیدی در بازار سرمایه ایران ایجاد کند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید