خبر فوری

اصلاح سنگین بورس ریزش نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری شبستان ، عضو شورای عالی بورس، از حمایت های هوشمند دولت از بازار سرمایه خبر داد و گفت: در جلسه ای که دقایقی پیش با حضور اعضا تشکیل شد، اعضای شورای عالی اظهار داشتند که اتفاقات چند روز اخیر در راستای اصلاح شاخص بوده است.

حسین سلاح ورزی افزود: نظر اعضای شورای عالی بورس به اتفاق آرا این بود که تحولات اخیر بازار سرمایه به نوعی اصلاح معمول بوده که در ذات بازار سرمایه است و نمی توان از آن تلقی ریزش داشت. وی تصریح کرد: همه بورس های‌دنیا، توام با ریسک هستند و در واقع، ذات بورس با نوسان همراه است.

به گفته این عضو شورای عالی بورس، در این جلسه علاوه بر دیگر اعضا نماینده دولت و بانک مرکزی هم  در رابطه با اصلاح اخیر صحبت و ابراز امیدواری کردند که بازار سرمایه همچنان با رونق به مسیر خود ادامه خواهد داد.

سلاح ورزی در ادامه این گفتگو به سرمایه گذاران توصیه کرد: خود را بیش از پیش به دانش بورسی‌ تجهیز کنند و سرمایه های اصلی خود را به بورس ‌نیاورند و در صندوق‌ها سرمایه گذاری کنند. نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: در جلسه امروز همچنین در خصوص چگونگی عرضه دارا دوم  بحث و گفتگو شد/

پایان پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید