خبر فوری

حجت الاسلام عبادی زاده: تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه و آموزش و پرورش

هرمزبان – حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، در نشست مشترک ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، بر ضرورت همکاری متقابل این دو نهاد برای تربیت نسلی مومن و انقلابی تأکید کرد.

در این نشست که با حضور مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش در امور حوزه‌های علمیه کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد، بر تقویت اجرای طرح امین، حضور روحانیون در مدارس، اجرای طرح روشنا در مدارس تیزهوشان، توانمندسازی نیروهای انسانی و توسعه مدارس وابسته به حوزه علمیه تأکید شد.

عبادی زاده با بیان اینکه دشمنان بیش از هر چیز به دنبال هویت دینی و ملی ما هستند، گفت: ما باید هویت ملی و دینی دانش آموزان را به آنها یادآور شویم و مبلغان را برای حضور در بین دانش آموزان توانمند سازی کنیم.

وی همچنین بر لزوم برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مبلغان و طلاب شاغل در آموزش و پرورش تأکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: هدف از این نشست، توسعه مدارس وابسته به حوزه علمیه در سطح استان است.

قویدل همچنین از برگزاری دوره‌های مشترک ضمن خدمت برای توانمندسازی نیروهای انسانی در این حوزه خبر داد.
انتهای پیام/

وزیر آموزش و پرورش: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تجهیز هنرستان های بشاگرد

بازسازی مسجد منبران جغین در دستور کار هیات امنای مسجد است

 

محدودیت های ترافیکی پلیس در سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان

تیم استان قم رتبه برتر مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی پسران بندرعباس را کسب کرد

بادبانهای فجر در ساحل بندرعباس برافراشته شدند

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید