خبر فوری

آرشیو برچسب: وزارت آموزش و پرورش

افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان به بیش از ۹۵ درصد در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

هرمزبان – معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان به بیش از ۹۵ درصد در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

ادامه خبر »

رضا مراد صحرایی : راه حل مشکلات رجوع به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای بی کم و کاست آن است

رضا مراد صحرایی : راه حل مشکلات رجوع به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای بی کم و کاست آن است

هرمزبان – رضا مراد صحرایی سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: رضا مراد صحرایی : راه حل مشکلات رجوع به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای بی کم و کاست آن است.

ادامه خبر »

اصغر باقرزاده : نیاز آموزش و پرورش به سکوی جامع برای هدایت تحصیلی

هرمزبان – اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش این وزارتخانه را نیازمند سکوی جامع برای هدایت تحصیلی و مدیریت استعدادها دانست.

ادامه خبر »

دبیر دوازدهمین جشنواره دوسالانه عکس و تصویرگری رشد معرفی شد

هرمزبان – رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در ابلاغی سیدعلی موسوی را به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره دوسالانه عکس و تصویرگری رشد منصوب کرد.

ادامه خبر »

میکائیل باقری : کارگروه انس با قرآن با استفاده از محتوای کتاب های درسی تشکیل شد

میکائیل باقری : کارگروه انس با قرآن با استفاده از محتوای کتاب های درسی تشکیل شد

هرمزبان – میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگروه ویژه برای انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و آموزه های دینی با استفاده از محتوای کتاب های درسی تشکیل شد.

ادامه خبر »

بازگشایی مدارس و رتبه‌بندی معلمان در دولت مردمی

هرمزبان – آموزش حضوری مدارس، بررسی و رفع ایرادات لوایح طرح رتبه بندی معلمان و برگزاری آزمون استخدامی از جمله اقدامات و دستاوردهای مهم دولت مردمی از آغاز فعالیت تا کنون در حوزه آموزش و پرورش بوده است.

ادامه خبر »

فرهنگیان برخی شهرها با برگزاری تجمع خواستار اجرای قانون رتبه بندی معلمان شدند

 هرمزبان – گروهی از معلمان در شهرهای اصفهان، خرم اباد، یزد، مشهد، ارومیه، شیراز، اراک ، یاسوج ،کرمانشاه، قزوین و اهواز با حضور در مقابل ادارات کل آموزش و پرورش خواستار سرعت بخشی به اجرای قانون رتبه بندی معلمان شدند.

ادامه خبر »

رضوان حکیم زاده : اجرای طرح های تحولی خوانا، برنامه نویسی وسواد دیجیتال و اتقان

رضوان حکیم زاده : اجرای طرح های تحولی خوانا، برنامه نویسی وسواد دیجیتال و اتقان

هرمزبان – رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح های تحولی “خوانا”، “برنامه نویسی و سواد دیجیتال” و “اتقان” با نگاه به سند تحول بنیادین و توجه به ساحت های این سند در حال اجرا هستند.

ادامه خبر »

یوسف نوری: آموزش و پرورش باید به سمت مهارت پروری حرکت کند

هرمزبان – وزیر آموزش و پرورش گفت: باید تلاش کنیم تا دانشکده های کشاورزی و هنرستان‌های فنی ما به سمت تامین نیازهای هر شهرستان حرکت کنند و این امر مستلزم این است که آموزش و پرورش ما از حافظه پروری به دنبال مهارت پروری حرکت کند.

ادامه خبر »

نماینده مجلس: اشکالات شورای نگهبان به رتبه بندی معلمان مرتفع شده است

هرمزبان – سرپرست معاونت برنامه ریزی، منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: اشکالات شورای نگهبان به نظام رتبه بندی معلمان مرتفع شده و به زودی لایحه مربوط به آن مجلس تقدیم می‌شود.

ادامه خبر »

برگزاری نمایشگاه آخرین تولیدات و دستاوردهای آموزشی

هرمزبان – وزارت آموزش و پرورش از برگزاری نمایشگاه آخرین تولیدات و دستاوردهای آموزشی این وزارتخانه در حاشیه آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، نمایشگاه آخرین تولیدات و دستاوردهای آموزشی این حوزه در روزهای ۲۳ و ۲۵ بهمن ماه جاری در دبیرستان البرز برگزارخواهد شد. برپایه این …

ادامه خبر »

رحیم زارع: تسهیلاتی برای خرید خدمت مشمولان خارج از کشور

هرمزبان – سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور که ۵ سال از فراخوان آن‌ها به خدمت زیر پرچم می‌گذرد، در نظر گرفته شده است.

ادامه خبر »

حضور دانش‌آموزان ۲۵ کشور در مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 

تهران- هرمزبان – مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان ۲۵ کشور در مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام حضور دارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، «میکائیل باقری» امروز (جمعه) به اتفاق هیات همراه با حضور در مجتمع افق اوقاف از …

ادامه خبر »

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با تسری قانون ممنوعیت مدرسه‌داری برای مسوولان

هرمزبان -کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با پیشنهاد تسری قانون «ممنوعیت مدرسه‌داری برای مسئولان کشور» موافقت کرد.

ادامه خبر »

یوسف نوری: آموزش و پرورش نیازمند عزم ملی است

هرمزبان - وزیر آموزش و پرورش این وزارتخانه را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: اگر دانش آموز در نظام آموزش و پرورش خوب تربیت نشود در دوره‌های بعدی زندگی به سختی می‌تواند در سطوح مختلف تاثیرگذار باشد.

ادامه خبر »