خبر فوری

نماینده مجلس: اشکالات شورای نگهبان به رتبه بندی معلمان مرتفع شده است

هرمزبان – سرپرست معاونت برنامه ریزی، منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: اشکالات شورای نگهبان به نظام رتبه بندی معلمان مرتفع شده و به زودی لایحه مربوط به آن مجلس تقدیم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، عباس نجار شامگاه سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش قزوین افزود: با رفع این ایرادات امیدواریم رتبه بندی معلمان به زودی به تصویب رسیده و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش برای رفع دغدغه ها و مسایل و مشکلات معلمان عزم راسخ دارد،افزود: با همه توان از حق فرهنگیان و نظام شایسته سالاری که برای معلم تعریف شده با قدرت دفاع کرده ایم.

این مسوول همچنین گفت: تغییر مدیران در هر مجموعه از جمله آموزش و پرورش با هدف اعتلا و رشد کیفی برنانه ها و پیشبرد بهتر اهداف دستگاه ها انجام می شود و باید آنرا به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه اولین معلم خلقت خداست که به پیامبر هم آموختن را یاد داد و معلمان هم در این مسیر ارزشمند قدم برمی دارند که نشان دهنده اهمیت کار آنهاست،افزود:  باید منش و خلق وخوی و اندیشه ای که برای یک انسان فرهیخته متصور هستیم در معلمان تجلی پیدا کند تا افرادی که در زیر دست آنان تربیت و پرورش می یابند، به افرادی فرهیخته تبدیل شوند.

در پایان این مراسم از حسنعلی اصغری مدیرکل سابق تجلیل و نقی سیاهکالی مرادی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش قزوین معرفی شد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید