برد یک بر صفر ایران در مقابل امارات با درخشش طارمی

هرمزبان – ایران با وجود اینکه یک نیمه با یک یار کمتر بازی کرد، توانست با تک گل طارمی سه امتیاز دیدار مقابل امارات را بدست آورد.

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، تیم ملی ایران با یک گل از سد امارات گذشت تا صدرنشینی خود را مستحکم تر کند. در این دیدار بازهم ایران روی درخشش ستاره خود، مهدی طارمی به گل رسید تا همچنان صدرنشین گروه خود باشد.
ترکیب ایران: امیر عابدزاده، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی (تعویض دقیقه 83 با سیاوش یزدانی)، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی (تعویض دقیقه 59 با احمد نوراللهی)، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس (تعویض دقیقه 54 با صالح حردانی)، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی
سرمربی ایران: دراگان اسکوچیچ
ترکیب امارات: علی خصیف، بندر الاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود خمیس، ماجد حسن (تعویض دقیقه 74 با یحیی الغسانی)، عبدالله رمضان، علی صالح (تعویض دقیقه 67 با سباستین تاگلیابوئه)، طحنون الزعابی، کایو کانیدو، خلیل الحمادی (تعویض دقیقه 67 با حارب عبدالله)
سرمربی امارات: برت فن مارویک
بازی در نیمه اول با برتری شاگردان اسکوچیچ همراه بود و آنها در دقیقه 45 مزد برتری خود را گرفته و توسط طارمی به گل اول رسیدند. کار تیم ملی در نیمه دوم با اخراج زودهنگام محرمی سخت شد اما ملی پوشان با ده نفر هم به برتری خود ادامه دادند و اگر بخت یارشان بود و درخشش دروازه بان حریف نبود می توانستند به گل های بعدی هم برسند.
امارات هم با تغییراتی که در ترکیب خود انجام داد موقعیت هایی را روی دروازه ایران ایجاد کرد اما عابدزاده به خوبی این موقعیت ها را خنثی کرد تا تیم ملی با کسب پیروزی یک بر صفر در این دیدار، 22 امتیازی شده و در شب قطعی شدن صعود کره، صدرنشینی خود را مستحکم تر کند. امارات هم 9 امتیازی ماند تا شانس صعود مستقیم را کاملا از دست بدهد.
لحظات حساس:
دقیقه 16: در حالی که عابدزاده دو سه قدم از خط دروازه جلو آمده بود، علی صالح از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 32: ارسال تند و تیز علیرضا جهانبخش در دهانه دروازه می رفت توسط مهدی طارمی به گل تبدیل شود و این بازیکن یک گام بری ضربه زدن به توپ کم آورد.
دقیقه 34: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه توپ را برای علی قلی زاده کاشت ولی شوت این بازیکن دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 41: شلیک روی پای وحید امیری روی ریباند ارسال کرنر سامان قدوس از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 58: شوت ناگهانی طحنون الزعابی از پشت محوطه جریمه را امیر عابدزاده راهی کرنر کرد.
دقیقه 60: مهدی طارمی روی ارسال جهانبخش که به بازیکن حریف هم برخورد کرده بود، در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 72: جهانبخش به زیبایی بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و با شوتی قدرتمند از پشت محوطه جریمه دروازه امارات را هدف گرفت ولی خصیف با مهاری به موقع توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه 73: امید نورافکن با یک پرواز بلند و ضربه سری خطرناک، کرنر ارسالی از سمت راست را روانه دروازه امارات کرد که خصیف این ضربه را هم راهی کرنر کرد.
دقیقه 75: ضربه ناگهانی قلی زاده را خصیف در حالتی نامتعادل مهار کرد و در حالی که طارمی می رفت در ریباند به توپ ضربه بزند، کمک داور آفساید او را اعلام کرد.
دقیقه 85: ضربه سر خطرناک سباستین روی ارسال سمت چپ را عابدزاده با جایگیری مناسب روی خط دروازه در اختیار گرفت.
دقیقه 4+90: روی پاس در عرض زمینی طارمی، قلی زاده می رفت که گل دوم را برای ایران بزند اما خروج خصیف از دروازه این اجازه را به او نداد.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید