آغاز پیک ششم کرونا در میناب/تخت‌های بخش کووید تکمیل شد

هرمزبان – رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب از آغاز جدی پیک ششم کرونا در میناب خبرداد.

دکتر یدالله رئیسی ماکیانی ، افزود: متاسفانه با تو جه به هشدارهای وزارت بهداشت در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم رعایت این دستورالعمل ها و ساده انگاری ها  و شروع موجی جدید طی ۴ روز گذشته تخت‌های بخش کووید یک بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) تکمیل شد.

وی ادامه داد: شهرستان میناب که هفته گذشته در وضعیت آبی کرونا قرار داشت، بلافاصله به رنگ زرد و نارنجس تغییر رنگ داده و با احتمال افزایش این روند طس روزهاس آینده به قرمز خواهد رسید.

رئیسی عنوان کرد: در صورت ادامه افزایشی مبتلایان بیماران کووید، مجبور به بازگشایی و راه اندازی بخش کووید ۲ و ۳ هستیم و لازم بذکر است که اکثر بیماران مبتلا به سویه جدید کرونا هستند.

وی اظهار کرد: متاسفانه پس از حدود ۳ ماه و اندی بخش آی سی کووید در شب گذشته با یک بیمار بدحال راه اندازی شده که متاسفانه هشدار روزهای بدی را می‌دهد.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب بیان کرد: بیمار بدحال بستری در بخش آی سی یو کووید فقط یک دُز واکسن را تزریق کرده که اثر بخشی در مقابل سویه جدید کرونا را ندارد .

وی در پایان اضافه کرد:  کسانی که در زدن واکسن تاکنون کوتاهی کرده اند، دُزهای تکمیلی واکسن کرونا را هرچه زودتر قبل از شیوع بیماری کووید تزریق کنند تا حداقل از کاهش آمار مرگ و میر جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید