خبر فوری
میکائیل باقری : کارگروه انس با قرآن با استفاده از محتوای کتاب های درسی تشکیل شد

میکائیل باقری : کارگروه انس با قرآن با استفاده از محتوای کتاب های درسی تشکیل شد

هرمزبان – میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگروه ویژه برای انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و آموزه های دینی با استفاده از محتوای کتاب های درسی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، میکائیل باقری در کارگروه مشترک سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش که با حضور مسئولان هر دو حوزه و برخی از صاحب نظران قرآنی  برگزار شد، گفت: این کارگروه  به منظور اجرای سیاست های تحولی  در حوزه قرآن، عترت و نماز و ایجاد زمینه های هماهنگی، هم افزایی و هم فکری با استفاده از ظرفیت های دو مجموعه جهت تعمیق آموزه های قرآنی در بین جامعه دانش آموزان و فرهنگیان تشکیل شده است.

وی افزود: اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش قصد دارد از مسیر تشکیل این کارگروه مشترک زمینه های انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و آموزه های دینی را با استفاده از محتوای کتاب های درسی در فعالیت های فوق برنامه را فراهم سازد.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم فعالیت های سه منشور نورانی  قرآن، عترت و نماز  در قلب و جان دانش آموزان نهادینه کنیم باید متون کتاب های درسی را محور فعالیت ها و برنامه های خود قراردهیم و لازمه آن ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین بخش های مختلف آموزش و پرورش است.

حاضرین در جلسه نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین کارگروه هایی خواستار تشکیل جلسات بیشتر و با حضور تعداد اعضای بیشتری از مجموعه کارشناسان سازمان پژوهش و معاونت پرورشی و فرهنگی جهت تقویت  برنامه ها و افزایش هم افزایی در این بخش شدند.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید