خبر فوری

دبیر دوازدهمین جشنواره دوسالانه عکس و تصویرگری رشد معرفی شد

هرمزبان – رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در ابلاغی سیدعلی موسوی را به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره دوسالانه عکس و تصویرگری رشد منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‌الاسلام علی لطیفی در این ابلاغ توجه به اولویت‌ها و نیازمندی‌های سازمان در محورهای فراخوان جشنواره، استفاده از آثار راه‌یافته به جشنواره در غنای تصویری همه منابع تصویری سازمان، هم‌سویی و هماهنگی بیش از پیش اهداف جشنواره با اهداف تربیتی منابع تولیدی سازمان، ایجاد و تقویت ارتباط عکاسان و تصویرگران با سازمان پژوهش و جلب نظر آن‌ها به موضوعات آموزش و پرورش، را مورد تأکید قرار داده است.

«شناسایی و حمایت از عکاسان و تصویرگران متعهد و دغدغه‌مند کشور، ایجاد زمینه آموزشی در بخش‌های جانبی جشنواره برای ارتقای سطح عکاسی و تصویرگری معلمان و دانش‌آموزان، به تصویرکشیدن هنرمندانه توسعه و پیشرفت‌های فرهنگی و تربیتی کشور در عصر انقلاب اسلامی، جلب مشارکت حداکثری معلمان، مربیان، دانش‌آموزان، هنرآموزان و هنرجویان با تأکید بر ارتباط با هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش، و شناسایی، جذب و معرفی عکاسان و تصویرگران آموزشی و تربیتی برای ایجاد تحول و تنوع در بسته‌های تربیت و یادگیری» از دیگر انتظارات حجت الاسلام لطیفی از دبیر دوازدهمین جشنواره عکس رشد است.

سیدعلی موسوی دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک بوده و سابقه تدریس در مدارس و دانشگاهها را دارد، عضویت در هیأت انتخاب و هیأت داوران جشنواره‌های تصویرگری و عکاسی، فعالیت‌های مطبوعاتی،  طراحی و مدیریت هنری کتاب‌ها و نشریات متعددی از جمله مجلات رشد و همکاری هنری با سازمان‌ها و انجمن‌های دولتی و غیردولتی را در کارنامه دارد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید