خبر فوری

طلا و ارز

داریوش یزدانی: مربی جوان خارجی بهتر از مربیان ایران نتیجه می‌گیرد

هرمزبان:یک ملی‌پوش پیشین ایران گفت: به جای صرف هزینه چند میلیون دلاری برای مربیانی مانند کی‌روش و ویلموتس، می‌توان مربیان جوان خارجی با ۱۰۰ هزار دلار را به ایران آورد که بهتر از تمام مربیان ایران نتیجه می‌گیرند.

ادامه خبر »

شاهکار فرزندان ناخلف در بازار املاک!

هرمزبان:کدام نیروها جهت جریان‌های جزر و مد اقتصاد ایران را مشخص و برآیند این نیروها چگونه ساحل آرام اقتصاد را متلاطم می‌کند؟ سیاستهای قیمتی به‌سان جریانهای اقیانوسی قدرتمند موج‌بندهای ضعیف اقتصاد ایران را در هم می‌کوبد و هر بار جمعیت زیادتری از طبقات اجتماعی را در خود درگیر می‌کنند و البته نقش شبکه شبه مافیایی برخی بنگاه‌های املاک و سازندگان محلی در این آشفته بازار، بی‌بدیل است.

ادامه خبر »

جزییات توافق استقلال با دی‌بیاسی و انصرافی مشکوک! + سند

هرمزبان:پیش از انتصاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال تیم مذاکره کننده این باشگاه، توافقنامه‌ای را با یک مربی ایتالیایی دیگر امضا کرده بود تا دی‌بیاسی جانشین استراماچونی شود اما آبی‌ها در دقیقه ۹۰ حاضر به امضای قرارداد با این سرمربی نشدند.

ادامه خبر »

یک میلیون دلار برای یک گل؛ شاهکار مدیریتی در باشگاه تراکتور

هرمزبان:باشگاه تراکتور تبریز در حالی بازیکنی با قراردادی یک میلیون دلاری به خدمت گرفته که در ۱۶ هفته گذشته فقط یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

ادامه خبر »

اهواز، یک متر هم جوی آب ندارد!

هرمزبان:۱۴۹ میلیون دلار وام بانک جهانی می‌توانست شبکه آب ‌و فاضلاب اهواز را دگرگون کند اما چنین نشد. حالا که صحبت از گم ‌شدن وام بانک جهانی می‌شود، سه سال فرصت تنفس این وام هم به پایان رسیده و احتمالا دولت در حال بازپرداخت قسط‌های وامی است که جز به ابهام و اما و اگر از آن صحبت نمی‌شود.

ادامه خبر »