خبر فوری

شکست کف مهم قیمت دلار/ طلا در مسیر نزول ؛ تداوم مقاومت سکه!

هرمزبان – آن طور که برخی از معامله گران پیش‌بینی می‌کردند امروز کف حمایتی مهم دلار در تهران و هرات شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از اقتصاد نیوز ، بررسی بازار ارز تهران در دومین روز هفته جاری نشان می دهد که نرخ دلار در مقایسه با روز قبل بیش از 900 تومان کاهش را ثبت کرد.
شکست کف مهم قیمت دلار

آن طور که برخی از معامله گران مدعی بودند امروز کف حمایتی مهم دلار در تهران و هرات شکسته شد.به نظر امروز اخبار مثبت سیاسی مانع از نوسان رو به بالای بازار ارز شد.معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار در محدوده فعلی ماندگار شود احتمال برگشت به کانال های پایین تر هم محتمل خواهد بود.

دلار مبادله ای یک کانال پایین آمد
قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا یک کانال افت کرده و به پایین‌ترین سطح خود طی 40 روز اخیر رسیده است.قیمت دلار امروز یکشنبه 21 خرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش 93 تومانی نسبت به روز قبل در سطح 41 هزار و 989 تومان قرار گرفته است.

نرخ یورو و درهم در مرکز مبادله
همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم 45 هزار و 159 تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز قبل کاهش 75 تومانی داشته است.

قیمت درهم امارات نیز در سطح 11 هزار و 433 تومان اعلام شده است.نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 38 هزار و 172 تومان، 41 هزار و 53 تومان و 10 هزار و 394 تومان درج شده است.

قیمت طلا پایین کشید
قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز در زمان نگارش این گزارش 2 میلیون و 335 هزار و 900 تومان قیمت خورد که در مقایسه با روز قبل 17 هزار و 100 تومان کاهش را ثبت کرده است.

قیمت سکه مقاومت کرد
قیمت سکه امامی در بازار امروز برخلاف مسیر حرکتی نرخ دلار حرکت کرد. سکه در زمان نگارش این گزارش 28میلیون و 500 هزار تومان بود که 100 هزار تومان بالاتر از روز قبل به فروش می رسید.البته برخی از فعالان بازار معتقدند با توجه به کاهش قیمت دلار احتمال ریزش قیمت سکه هم وجود دارد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید