خبر فوری

آرشیو برچسب: آموزش و پرورش ابوموسی

جزئیات جذب و استخدام 50 نفر در آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

هرمزبان – مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی جزئیات جذب و استخدام 50 نفر در آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی را تشریح کرد.

ادامه خبر »

سخنرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در بین نمازگزاران جمعه

هرمزبان – مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم به بیان دستاوردهای یک ساله آموزش و پرورش شهرستان پرداخت.

ادامه خبر »

برگزاری نخستین جلسه ستاد امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۲ شهرستان ابوموسی

برگزاری نخستین جلسه ستاد امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۲ شهرستان ابوموسی

هرمزبان – نخستین جلسه ستاد امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۲ شهرستان ابوموسی ، صبح امروز در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

ادامه خبر »

گزارش تصویری/ اجلاس نماز دانش آموزی در شهرستان ابوموسی برگزار شد

گزارش تصویری/ اجلاس نماز دانش آموزی در شهرستان ابوموسی برگزار شد

هرمزبان – اجلاس نماز دانش آموزی با شعار پیوند نماز، خانه ، مدرسه و مسجد در سالن اجتماعات اندیشه آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد.

ادامه خبر »

عکس / تقدیر از دانش آموز برگزیده مسابقات استانی نهج البلاغه در شهرستان ابوموسی

هرمزبان - مرتضی بهرامی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ابوموسی از محمدحسین لشکری دانش آموز برگزیده (رتبه اول)مسابقات استانی قرآن عترت و نماز در رشته نهج البلاغه و راه‎یافته به مسابقات کشوری تقدیر کرد.

ادامه خبر »

اولویت تردد هوایی و دریایی با فرهنگیان و خانواده های دارای فرزند محصل است

هرمزبان - فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی گفت: اولویت تردد هوایی و دریایی با فرهنگیان و خانواده های دارای فرزند محصل است.

ادامه خبر »

کسب رتبه های برتر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی توسط دانش آموزان ابوموسی

هرمزبان - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی از کسب رتبه های برتر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی توسط دانش آموزان ابوموسی خبر داد.

ادامه خبر »

پروژه مهر نمادی از حرکت جهادی در آماده سازی فضای تعلیم و تربیت است

هرمزبان - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی اظهار داشت: پروژه مهر نمادی از حرکت جهادی و جهش گونه در آماده سازی فضای تعلیم و تربیت است.

ادامه خبر »

برگزاری امتحانات در کوچکترین حوزه امتحانات نهایی کشور

هرمزبان - مدیر آموزش و پرورش ابوموسی گفت: حوزه امتحانات نهایی رشته انسانی شهرستان ابوموسی با داشتن یک دانش آموز، کوچک ترین حوزه امتحانات نهایی کشور است و با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی امتحانات نهایی در آن برگزار می شود.

ادامه خبر »

نشست توجیهی مدیران مدارس شهرستان ابوموسی برگزار شد

هرمزبان - نشست توجیهی مدیران مدارس شهرستان ابوموسی به منظور بازگشایی مدارس پس از تعطیلات ناشی از شیوع سراسری کرونا، در دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

ادامه خبر »

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ابوموسی به مناسبت فرا رسیدن هفته امور تربیتی

هرمزبان: حجت الاسلام غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی به مناسبت فرا رسیدن هفته امور تربیتی پیام تبریکی صادر کرد.

ادامه خبر »

تجدید میثاق و ادای احترام مدیر آموزش و پرورش و فرهنگیان به مقام شامخ شهدای گمنام + تصاویر

هرمزبان: در واپسین روزهای سال 1396، مدیر آموزش و پرورش ابوموسی همراه با شماری از فرهنگیان، با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام این شهدا ادای احترام کردند.

ادامه خبر »

کاشت نهال توسط نونهالان ابوموسی در قاب عکس

مراسم روز درختکاری با حضورحجت الاسلام غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی، حجت الاسلام محمدشریف زاهدی پژوهشگر اسلامی،فرهنگیان، دانش آموزان، نوآموزان و مسئولین محیط زیست شهرستان، در پژوهشسرای دانش آموزی صاحب الزمان (عج) آموزش و پرورش ابوموسی برگزار شد. / عکاس: مسلم سلمانی

ادامه خبر »

انفاق در راه خدا تجارتی با سود قطعی و دائمی است

هرمزبان: مدیر آموزش وپرورش ابوموسی: در تجارت های دنیوی گاه سود می بینیم و گاه زیان، اما تنها تجارتی که سود آن قطعی و دائمی است، تجارت با خداست و یکی از مصادیق این تجارت، انفاق در راه خدا است.

ادامه خبر »

دیدار مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی استان هرمزگان با مدیر آموزش و پرورش ابوموسی

هرمزبان: مجتبی انصاری خراجی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان هرمزگان با مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی دیدار و گفتگو نمود.

ادامه خبر »

نیکوکاری یک فرهنگ ریشه دار و ماندگار در کشور ماست

هرمزبان: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابوموسی، نیکوکاری را علاوه بر حمایت مالی از اقشار نیازمند، یک فرهنگ ماندگار در کشور برشمرد.

ادامه خبر »