خبر فوری

دیدار فرمانده دریابانی شهرستان با مدیر آموزش و پرورش ابوموسی

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، در این دیدار حجت الاسلام محب زاده ضمن خیرمقدم به سرهنگ ملکی و هیئت همراه افزود: تلاش های شما در حوزه ی دریابانی از مصادیق جهاد فی سبیل الله است چراکه در راه امنیت و آرامش مردم به ویژه کسانی که از راه دریا ارتزاق می کنند تلاش می کنید و همچنین صیانت از خلیج همیشه فارس و آب های سرزمینی را سرلوحه کارتان قرار داده اید.

حجت الاسلام محب زاده افزود: پیامبر اسلام (ص) فرموده اند «اگر حجت بر روی زمین نباشد، زمین اهلش را می بلعد» و از دوران آدم ابوالبشر تاکنون حجت خدا بر روی زمین بوده اما هر زمان که مردم نسبت به حجت خدا و امام زمانشان آگاهی داشتند و شأن و جایگاه امام را شناختند، جامعه آنها مناسب و ایده آل بود.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی افزود: نمونه های بسیاری در تاریخ وجود دارد که نشان می دهد مردمی که نسبت به حجت خدا و امام زمانشان شناخت کافی و اطاعت پذیری نداشتند به بلاها و گرفتاری های زیادی دچار شدند.

این مقام مسئول افزود: امروزه مردم امام شناس هستند و در صحنه های گوناگون و با حضور بهنگام خود به یاری انقلاب و اسلام شتافته اند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید