خبر فوری

برگزاری امتحانات در کوچکترین حوزه امتحانات نهایی کشور

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، در راستای نظارت براجرای دقیق پروتکل های بهداشتی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه حسن رودباری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، مرتضی بهرامی معاون پرورشی و تربیت بدنی ، مسعود زامین و مهدی کمالی کارشناسان حراست و سنجش از حوزه برگزاری امتحانات نهایی شهرستان بازدید کردند.

در جریان این بازدید مدیر آموزش و پرورش ابوموسی اظهار کرد: حوزه امتحانات نهایی رشته انسانی شهرستان ابوموسی با داشتن یک دانش آموز، کوچک ترین حوزه امتحانات نهایی کشور است و با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی امتحانات نهایی در آن برگزار می شود.

وی اضافه کرد: امتحانات خردادماه سال گذشته در یک حوزه برگزار شد و امسال در راستای دستورالعمل های بهداشتی، تعداد حوزه ها به تفکیک رشته به دو حوزه ریاضی – تجربی و انسانی افزایش یافته است.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی با اشاره به همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان در روند برگزاری امتحانات افزود: کارشناسان شبکه بهداشت به صورت روزانه بر نحوه اعمال پروتکل‌های بهداشتی در حوزه امتحانی نظارت می کنند و سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید