وبگردی

مطالب خواندنی از سراسر وب را در هرمزبان مطالعه نمایید.

اسمعیل جهانگیری : هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در جزیره ابوموسی برگزار می شود

اسمعیل جهانگیری : هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در جزیره ابوموسی برگزار می شود

هرمزبان – اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان ابوموسی گفت:  هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در جزیره ابوموسی برگزار می شود.

ادامه خبر »

خبر دستگیری «مرضیه هاشمی» چگونه جهانی شد؟

هرمزبان:مدیر وب سایت پرس تی وی با متفاوت خواندن هدف، نگاه و عملکرد این شبکه در مقایسه با قدرت‌های رسانه‌ای دنیا، مرضیه هاشمی و عملکرد رسانه‌ای او را صدای بی‌صدایانی می‌داند که قدرتمندان دنیا تاب شنیدن آن را ندارند.

ادامه خبر »

مهارتهای زندگی/ راهکارهای سودمند برای کنترل خشم

وبگردی هرمزبان: کنترل خشم یکی از مهارت های سودمند زندگی است که آموختن آن می تواند از آسیب های فردی و اجتماعی بکاهد. در وبگردی هرمزبان نوشته ای از «مجله آبی» شامل راهکارهای سودمند برای کنترل خشم را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

ادامه خبر »

جعل عضویت در اتاق بازرگانی مازندران

هرمزبان:رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از وجود 300 کارت جعلی عضویت در اتاق بازرگانی این استان خبر داد و تاکید کرد: فضای انتخاباتی اتاق بازرگانی مازندران سالم نیست.

ادامه خبر »

پیش‌بینی مسیر تشعشع رادیواکتیو با هوش مصنوعی جدید

هرمزبان:یک تیم در دانشگاه توکیو یک ابزار هوش مصنوعی ابداع کرده است که می‌تواند به طور موثر، مسیر تشعشع رادیواکتیو در حوادث هسته‌ای را بیش از 30 ساعت جلوتر ردیابی کند.

ادامه خبر »

چرا رهبری کردستان را استان فرهنگی نامیدند؟/ شاخصه‌های فرهنگی که بعد از 9 سال از سفر رهبری ارتقا یافته است

هرمزبان:رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سفر پرخیر و برکتشان به کردستان این استان را استان فرهنگی و سرزمین هنر و فرهنگ نامیدند و این مدال افتخار را به کردستانی‌ها اهدا فرمودند و این رسالت مسؤولان است که چگونه این مدال افتخار را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنند.

ادامه خبر »

۲۰ نکته جذاب و خواندنی از جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه

هرمزبان:تب جام جهانی در دنیا بالا گرفته است اما این رقابت‌ها، واقعیت‌هایی هم در خارج از مستطیل سبز و در طول زمان رقابت دو تیم دارد که جالب است.

ادامه خبر »

تاب آوری؛ مرز میان شرایط اضطرار و بحران

هرمزبان:رئیس دانشکده مهندسی عمران، آب و محیط زیست پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه تاب آوری مرز میان شرایط اضطراری و بحرانی است، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی قدم اول تاب‌ آور شدن است.

ادامه خبر »