خبر فوری
4 میلیارد تومان تسهیلات حمایت از شرکت های زیست بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی

همایش ملی مطالعات جدید کارآفرینی در سمنان

هرمزبانچهارمین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار با معرفی برگزیدگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  ️رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: متخصصان و پژوهشگران کسب و کار و کارآفرینی از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و صنعتی داخلی و خارجی در مجموع ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال کردند که ۱۵ مقاله به زبان انگلیسی و ۱۶۵ مقاله به زبان فارسی را تشکیل می‌داد که از این تعداد ۱۲۳ مقاله بصورت سخنرانی و ۴۲ مقاله بصورت پوستر در دو بخش ارائه حضوری و مجازی پذیرش شد.

مهدی منصوری از انتخاب ۲۰ موضوع تخصصی برای محور‌های اصلی ارائه مقالات این همایش خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت رویکرد پرورش دانش آموزان کارآفرین ۶ موضوع از مجموع موضوعات این همایش به نقش آموزش و پرورش اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه ۱۸ نهاد، دستگاه اجرایی، مرکز دانشگاهی و بنیاد و شرکت برای برگزاری این همایش با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان همکاری کردند افزود: یک برگزیده ملی و بین المللی در هر محور جشنواره با رای نهایی و بررسی داوران بعنوان منتخب انتخاب و گزیده مقالات نیز در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.

در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی از توانمندی‌های دانشگاه استان در بخش شرکت‌های دانش بنیان و تولیدات فناورانه نیز به مدت یک روز دایر شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید