خبر فوری

گوشی Meizu 17 با پشتیبانی از ۵G آوریل از راه می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، گوشی Meizu 17 قرار بود در نیمه اول سال جاری رونمایی شود، اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد. اما به تازگی تصویری از این گوشی منتشر شده که در آن زمان از راه رسیدن این دستگاه ۱۵ آوریل خواهد بود.

جدیدترین زمان اعلام شده برای رونمایی Meizu 17

البته باید به شما بگوییم که بار دیگر تصویری از سوی شرکت سازنده این دستگاه منتشر شده است که باز هم روز رونمایی رسمی آن را تغییر می‌دهد. بر اساس جدیدترین تصویر تبلیغاتی منتشر شده توسط شرکت سازنده Meizu 17، قرار است این دستگاه در ۱۷ آوریل رونمایی شود.

شرکت Meizu این خبر را با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده است. روی این پوستر تبلیغاتی یک متن با عنوان mSmart 5G” وجود دارد. این متن از پشتیبانی دستگاه مذکور از نسل بعدی اینترنت خبر می‌دهد.

گوشی Meizu 17 با پشتیبانی از 5G آوریل از راه می‌رسد

رونمایی گوشی جدید Meizu

گوشی Meizu 17 در رویدادی در چین رونمایی خواهد شد. این رویداد به وقت محلی ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد. در ادامه تصویر تبلیغاتی که به تازگی برای دستگاه مذکور توسط شرکت سازنده منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

گوشی Meizu 17 با پشتیبانی از 5G آوریل از راه می‌رسد

اطلاعات به دست آمده از این گوشی هوشمند

دسامبر گذشته Meizu تائید کرد که گوشی Meizu 17 دارای تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. اما متاسفانه اطلاعات دیگری از این گوشی توسط این شرکت منتشر نشده است. به هر حال اطلاعاتی که پیشتر از این گوشی فاش شده به ما از صفحه نمایش اولد ۹۰ هرتزی این گوشی با حفره درون نمایشگر خبر می‌دهد. این حفره بالا سمت راست نمایشگری با رزولوشن ۲۲۰۶ در ۱۰۸۰ پیکسل قرار دارد. در پنل پشتی این گوشی نیز یک دوربین چهارگانه به صورت افقی قرار دارد.

گوشی Meizu 17 با پشتیبانی از 5G آوریل از راه می‌رسد

همچنین انتظار می‌رود Meizu 17 از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند، اما گفته می‌شود نسخه پرو آن تا ۶۵ وات نیز توانایی شارژ شدن دارد، زیرا از یک شارژر GaN استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید