اخبار فناوری

معرفی نخستین ماهواره پایش زمین با چند حسگر

هرمزبان – یک نوآفرین وابسته به موسسه فناوری هند مَدرَس، در نظر دارد نخستین ماهواره پایش زمین با چند حسگر را، تولید و سال آینده آن را به فضا پرتاب کند.

ادامه خبر »

امیر محمدزاده لاجوردی: همه روستا‌های بیش از ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

امیر محمدزاده لاجوردی

هرمزبان –امیر محمدزاده لاجوردی قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات گفت: امسال همه روستا‌های بیش از ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

ادامه خبر »

پیام رسان سروش پلاس/ آپلود فایل تا حجم 2 گیگ به تعداد نامحدود / پرداخت درون کانالی / مصرف یک سوم ترافیک

هرمزبان – از جمله قابلیت های پیام رسان سروش پلاس می توان به آپلود فایل تا حجم 2 گیگ به تعداد نامحدود پرداخت درون کانالی و مصرف یک سوم ترافیک اشاره کرد.

ادامه خبر »

دانلود 5 برنامه کاربردی اندروید

هرمزبان – 5 برنامه کاربردی اندروید شامل ضبط فیلم از صفحه نمایش، استریم ویدئو روی تلویزیون، گوگل درایو، یادداشت برداری با دستخط و اسکنر گوشی را می توانید در این مطلب مشاهده و دریافت کنید.

ادامه خبر »

۵ مصداق قلدری شرکتهای فناوری علیه ایران

هرمزبان - در سالهای اخیر اتفاقات بسیاری در فضای مجازی علیه کشور ما و به بهانه سیاست های خصمانه آمریکا صورت گرفته اما به دلیل نبود حاکمیت سایبری رویکردمان در مقابل آنها انفعال و سکوت بوده است.

ادامه خبر »

با این کارها واتساپ خود را در گوشی گم شده تان غیرفعال کنید

با این کارها واتساپ خود را در گوشی گم شده تان غیرفعال کنید

هرمزبان: برنامه واتساپ از محبوب ترین برنامه های چت و گفتگو در سراسر جهان به شمار می آید اما در صورت گم شدن گوشی ممکن است دردسرهایی پدید بیاورد.

ادامه خبر »

تغییر روش فروش اینترنت در کشور/ سنگ بزرگ رجیستری گوشی موبایل زده شد/ حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور

هرمزبان:تغییر روش فروش اینترنت در کشور، اجرای طرح رجیستری گوشی موبایل، حذف شبکه دلالی تأمین اینترنت کشور و فیلتر و رفع فیلتر شدن تلگرام و اینستاگرام از اتفاق‌های تاثیرگذار حوزه ICT در سال ۹۶ بود.

ادامه خبر »