خبر فوری

پیام رسان سروش پلاس/ آپلود فایل تا حجم 2 گیگ به تعداد نامحدود / پرداخت درون کانالی / مصرف یک سوم ترافیک

هرمزبان – از جمله قابلیت های پیام رسان سروش پلاس می توان به آپلود فایل تا حجم 2 گیگ به تعداد نامحدود پرداخت درون کانالی و مصرف یک سوم ترافیک اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، شناخت قابلیت های پلتفرم‌های داخلی به استفاده بهتر کاربران از آن ها کمک می کند.

از آن جایی که این روزها بسیاری از کاربران و کسب و کارهای اینترنتی از پلتفرم‌های داخلی استفاده می کنند، شناخت بیشتر نسبت به قابلیت‌ها و امکانات شبکه‌های اجتماعی داخلی که توسط جوانان و کارآفرین‌های کشور طراحی و راه اندازی شده اند، می‌تواند به بهره‌وری بهتر از این پلتفرم‌ها توسط کاربران کمک کند.

قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که سروش پلاس برای فعالیت کسب و کارهای مجازی ارائه می‌کند:

معرفی رایگان در ویترین و پُست‌چین (تایم‌لاین محتوای کانال‌ها در سروش‌پلاس)؛
۵۰% تخفیف در هزینه انواع تبلیغات اعم از پیشنهاد روز و آنونس و پیام ویژه به کاربران با سگمنت های مشخص و هدفمند؛
پرداخت درون کانالی (امکان پرداخت از طریق کیف پول آپ، مستقیم از داخل کانال)؛
مصرف یک سوم ترافیک (که کاربران را به جست و جو، مشاهده و ارسال محتواهای کانال ها ترغیب می‌کند)؛

ویژگی کانال های سروش پلاس:

آپلود محتوا به تعداد نامحدود؛
آپلود تا حجم ۲ گیگ (برای هر محتوای منفرد) ؛
سرعت آپلود بالا؛
امکانات ویژه مدیریت کانال (دسترسی های چند گانه به ادمین ها و . . ) در نسل۵؛

سروش پلاس درباره حمایت‌ مسئولان مربوطه از این پیامرسان اعلام کرد: اخیرا حمایتی نشده است؛ اما چند سال پیش، وامی ۵ میلیاردی با سود مشخص و متعارف بانکی در اختیار پلتفرم های داخلی قرار گرفت که با سودش پس داده ایم. لازم به ذکر است چنین ارقامی در حوزه هایی که در لبه تکنولوژی در حال فعالیت هستند، چیزی شبیه به شوخی است. این روزها خبری از حمایت نبوده و نیست و آنچه چند سال پیش از این بوده [مبلغی ناچیز نسبت به مخارج بسیار زیاد سخت افزار و نیروی انسانی در تکنولوژی‌های این حوزه] با سودش پس داده شده است.

مسئولان این پلتفرم داخلی از چگونگی بسته حمایتی دولت و وزارت ارتباطات برای کسب و کارهای فعال در پلتفرم‌های داخلی ابراز بی اطلاعی کردند.

سروش پلاس اعلام کرد: ما در زمینه حریم خصوصی و رعایت حقوق کاربران بسیار حساس و جدی هستیم؛ از مسئولان استدعا داریم ما را در این مسیر یاری کنند تا کاربران از جدیت ما در حوزه امانت داری مطلع شوند.
انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید