خبر فوری

کلنگ احداث دو مدرسه ١٢ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در شهر کرمان به زمین زده شد

هرمزبان – طی مراسمی با حضور معاون آموزش متوسطه کلنگ احداث دو مدرسه ١٢ کلاسه با اعتباری بالغ بر۲۲۰ میلیارد ریال در شهر کرمان به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکهزار کلاس درس در استان ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان از اختصاص۱۴۰۰میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه‌تمام در استان کرمان در سفر ریاست محترم جمهوری خبر داد.

رضایی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر نیز ۴۰۸ کلاس درس در استان به بهره برداری رسید گفت: ۱۰ درصد پروژه‌های آموزشی افتتاح شده در سطح کشور متعلق به آموزش و پرورش استان کرمان بود.

گفتنی است: کلنگ احداث مدرسه ١٢ کلاسه شهید حسن فدایی با اعتباری بالغ بر۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در زمینی به مساحت ۳هزار و ۵۷۴ متر مربع با زیربنای یکهزار و ۳۲۵ متر مربع در شهر کرمان به زمین زده شد. کلنگ احداث مدرسه ١٢ کلاسه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه وآله در زمینی به مساحت ۳ هزار و۷۰۰ متر مربع و با زیربنای یکهزار و ۳۲۵ متر مربع در پانصد دستگاه شهر کرمان احداث خواهد شد.

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید