خبر فوری

دغدغه‌ای بزرگ به نام فروچاله در میناب

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمد احمدی در مراسم افتتاحیه خط انتقال آب کشاورزی و نوسازی ۳ هزار هکتار از شبکه آبیاری دشت میناب گفت: افتتاح این پروژه را می‌توان گامی ارزشمند در سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری به هرمزگان دانست.

فرماندار ویژه میناب، افزود: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان میناب، سد استقلال است و مردم این انتظار را دارند که از آب ذخیره شده در آن برای همین منطقه نیز استفاده شود.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: بعد از گذشت ۱۳ سال تنها ۴۰ درصد پیشرفت و تکمیل فاضلاب شهری میناب را شاهد بوده‌ایم.

وی، تصریح کرد: در بارندگی اخیر نبود فاضلاب شهری به وضوح قابل مشاهده بود و باید هرچه سریع‌تر با تأمین اعتبار لازم این پروژه را به اتمام رساند.

احمدی، بیان کرد: لایروبی رودخانه‌های شهرستان میناب باید انجام شود تا در هنگام بارندگی شاهد طغیان آب حاصل از باران در حاشیه رودها و منازل نباشیم.

فرماندار ویژه میناب، گفت: بیشترین نگرانی ما در خصوص آب روستایی، فرسوده بودن شبکه آبرسانی است که دائماً این موضوع مشکلاتی را به همراه داشته است.

وی، تاکید کرد: فروچاله های بوجود آمده به عنوان دغدغه‌ای برای شهری به قدمت میناب تبدیل شده و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت.

احمدی، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ کیلومتر از خیابان‌های میناب تاریک است و باید مجموعه وزارت نیرو با همکاری سایر دستگاه‌ها نسبت به روشنایی آن اقدام کنند.

بهره برداری از خط انتقال آب کشاورزی و نوسازی ۳ هزار هکتار از شبکه آبیاری دشت میناب با اعتبار ۱‌۱۰۰ میلیارد ریال با حضور قاسم تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در شاخه شمالی دشت میناب آغاز شد./ ایسنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید