خبر فوری

رقابت بیش از ۱۲۰۰ هرمزگانی در مسابقات قرآن و نهج البلاغه

رقابت بیش از ۱۲۰۰ نفر در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، عیسی زارعی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان، عصر دیروز، ۲۹ بهمن‌ماه با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم و نهج‌البلاغه با عنوان «رهپویان ولایت» اظهار کرد: این دوره از مسابقات با شرکت ۲۶۷ هزار نفر از دانش‌آموزان متشکل از ۵۳۹ ‌‌پسر و ۷۲۸ دختر به کار خود پایان داد.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در پنج رشته به رقابت پرداختند، تصریح کرد: این شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق، مفاهیم (سوره یاسین) و نهج‌البلاغه (نامه ۳۱ و حکمت ۱ الی ۲۰) و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.
زارعی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن و همچنین درک مفاهیم این کتاب الهی در سنین نوجوانی عنوان کرد.
وی با اشاره به اهدای لوح سپاس به نفرات اول تا سوم هر رشته خاطرنشان کرد: نفرات برتر به مرحله استانی مسابقات که در اوایل سال آینده برگزار می‌شود، راه پیدا کردند./ایکنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید