خبر فوری

امام جمعه بندرعباس: مردم با حضور حماسی خود دست یاوه گویان را برای همیشه کوتاه خواهند کرد

‌‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی افزود: مردم با حضور گسترده و دستان گرده کرده خود، مشت محکم دیگری بر دهان امریکای جنایتکار خواهند زد.

وی راهپیمایی‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در هر سال، باشکوه‌تر و حماسی‌تر از سال قبل دانست و ادامه داد: دوست و دشمن از تحلیل و درک چرایی حضور گسترده ملت حماسه آفرین، انقلابی، قدرشناس، وفادار به امام راحل و ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب، مجاهد و شکست ناپذیر عاجزند و به حق باید در برابر این مردم، سر تواضع فرود می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: ۲۲ بهمن یادآور حماسه‌ها و جان فشانی‌های مردم ولایت مدار است که عشق به انقلاب، مهر به امام راحل (ره) و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زدند.

آیت الله نعیم آبادی در پایان بیان کرد: مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان یکبار دیگر در روز ۲۲ بهمن با حضور خود دست یاوه گویان و دشمنان قسم خورده اسلام را برای همیشه کوتاه خواهند کرد و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید./ایسنا

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید