خبر فوری

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم: ۳۹هزار گردشگر در یک روز با اتومبیل وارد قشم شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ عبدالجواد کمالی اعلام کرد: این تعداد گردشگر  توسط ۹ هزار و ۸۵۹ دستگاه انواع خودرو شامل سواری، وانت، تریلر، کامیون و خاور از طریق اسکله پهل با استفاده از لندینگ کرافت ها (شناورهای ویژه حمل خودرو) وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.

وانت، تریلر، کامیون و خاور از طریق اسکله پهل با استفاده از لندینگ کرافت ها (شناورهای ویژه حمل خودرو) وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.

وی گفت: ورود این تعداد گردشگر در هیجدهمین روز بهمن ماه در مقایسه با هفتمین روز از تعطیلات نوروز ۹۷ نشان از افزایش ۱۰ درصدی ورود گردشگران به جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس دارد.

به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، در هفتمین روز نوروز امسال ۳۵ هزار و ۳۹۶ گردشگر با استفاده از ۹ هزار و ۳۴۵ دستگاه انواع خودرو وارد جزیره قشم شده بودند.

وی با اعلام اینکه جمعیت شهرستان قشم شامل جزایر قشم، هرمز، لارک و هنگام حدود ۱۵۰ هزار نفر است که از این تعداد حدود۴۰ هزار نفر ساکن شهر قشم هستند، گفت: با ورود ۳۸ هزار و ۹۴۳ گردشگر در روز ۱۸ بهمن ماه در حقیقت جمعیت شهر قشم در یک روز دو برابر شده است.

کمالی اظهار کرد: این حجم ورود مسافر در شرایطی اتفاق افتاده است که به دلیل شرایط جوی، دریا در موقعیت جزر و سخت تردد قرار دارد.

وی تصریح کرد: سیاست های حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای افزایش سفر گردشگران به این‌ منطقه با ایجاد ۱۴ کمپ پارک، ساخت هتل های چند ستاره، ایجاد کاشانه های میهمان در روستاهای هدف گردشگری محقق شده و به طور حتم امسال با شلوغ ترین‌ نوروز قشم مواجه خواهیم بود.

بنا به این گزارش، علاقمندان جزیره قشم در جنوب ایران از سه مسیر هوایی، دریایی و زمینی می توانند به این جزیره زیبا با داشتن ظرفیت های کم‌نظیری همچون طولانی ترین غاز نمکی جهان، دره و تنگه چاهکوه، جنگل دریایی حرا، دره ستاره ها، غارهای خوربس، خلیج دلفین ها، قلعه پرتغالی ها، موزه ژئوپارک، بام قشم، سایت تخم گذاری لاک‌پشت های پوزه عقابی، چاه های تلا، بادگیرهای لافت و دهها ظرفیت دیگر سفر کنند./برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید