خبر فوری

معرفی فیلم Searching؛ فیلمی مدرن و درگیر کننده در مورد فضای مجازی

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، این روزها کمتر خبری در مورد فیلم‌های سینمایی مستقل می‌شنویم. تمام چیزی که می‌شنویم یا می‌بینیم، خبر بلاک باسترهای میلیاردی است که تمام توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند و حتی به امثال خودشان هم رحم نمی‌کنند. این غول‌های سینمایی که هدف اصلی آنها فروش است و بیشترشان حرف‌های چندانی برای گفتن ندارند، توجه و تمرکز ما را گرفته‌اند و روز به روز ما را از دیدن فیلم‌هایی که به اصطلاح چیزی در چنته دارند، دور می‌کنند.
اگرچه در میان این بازسازی‌ها، دنباله‌ها، پیش درآمدها، فیلم‌هایی هم پیدا می‌شود که توانسته‌اند بسیار قوی و موفق ظاهر شوند. یکی از بازسازی‌های بسیار موفق اخیر فیلم “ستاره‌ای زاده شده است (A Star Is Born 2018)” بود. در این فیلم بازیگر نام آشنای سینما هالیوود یعنی بردلی کوپر به ایفای نقش پرداخته‌ است.

این فیلم یکی از سوگلی‌های منتقدان و مخاطبان در سال 2018 محسوب می‌شود و یکی از بخت‌های اصلی مراسم اسکار و گلدن گلوب امسال محسوب می‌شود. این فیلم پتانسیل حداقل پنج نامزدی اسکار را دارد. فیلم ستاره‌ای زاده شده است یک فیلم موزیکال محسوب می‌شود و در طول فیلم شاهد اجراهای فوق العاده زیبا از بردلی کوپر و لیدی گاگا خواهیم بود.
با توجه به اینکه با یک فیلم موزیکال طرف هستیم، برای لذت بردن هر چه بیشتر از فیلم بهتر که فیلم را با زبان اصلی تماشا کنید. اگر زبان انگلیسی شما چندان خوب نیست، اصلا جای نگرانی نیست. این روزها تقریبا برای هر فیملی زیرنویس فارسی منتشر می‌شود. می‌توانید با نوشتن دانلود زیرنویس فارسی فیلم A Star Is Born 2018 در گوگل به زیرنویس‌های فارسی این فیلم دسترسی پیدا کنید.

در این مطلب سعی می‌کنیم تا یکی از فیلم‌های مستقل و موفق 2018 را معرفی کنیم.

فیلم “جستجو (Searching 2018)” در کنار فیلم‌های دیگری همچون “نابودی (Annihilation 2018)”، “ردی به جا مگذار (Leave No Trace 2018)”، “کلاس هشتم (Eight Grade 2018)” “روما (Roma 2018)” و چند عنوان دیگر یکی از بهترین فیلم‌های مستقل 2018 بود.
فیلم‌های ذکر شده را هم‌اکنون می‌توان با کیفیت‌های بالایی از سایت‌های فیلم دانلود کرد. افرادی که به دنبال تقویت زبان هستند، می‌توانند فیلم‌ها را با زیرنویس فارسی تماشا کنند. این افراد به یک مرجع دانلود زیرنویس فارسی نیاز دارند که به روز باشد و فیلم‌های روز را پوشش دهد تا لازم نباشد برای هر فیلم وقت و انرژی خود را صرف جستجو در موتورهای جستجو کند.

فیلم “جستجو” برای اولین بار در21 ژانویه 2018 (یک بهمن 1396) در فستیوال فیلم ساندنس نمایش داده شد و اکران گسترده خود را در تاریخ 31 اوت 2018 (نه شهریور 1397) شروع کرد. این فیلم با استقبال بسیار خوب منتقدان و مخاطبان همراه شد و با هزینه ساخت یک میلیون دلاری خود به فروش 75 میلیون دلاری دست پیدا کرد. این فیلم برای کارگردانی، بازیگری، ارائه تصویری منحصر به فرد و داستان غیرقابل پیش‌بینی خود مورد ستایش قرار گرفته است.
نقش اصلی فیلم را بازیگر آمریکایی_آسیایی، جان چو بازی کرده است که بیشتر برای بازی در مجموعه فیلم‌های پیشتازان فضا شناخته شده است. فیلم جستجو، اولین فیلم جریان اصلی هیجان‌انگیز هالیوود محسوب می‌شود که یک بازیگر آمریکایی_آسیایی نقش اصلی آن‌را بازی کرده است. جان در طول فیلم باید تنها با صورت خود هنر بازیگری خود را به نمایش بگذارد و البته در انجام این کار بسیار موفق بوده و توانسته یکی از ماندگارترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارد.

این فیلم داستان پدر و دختری به نام‌های دیوید و مارگو کیم روایت می‌کند که دوران سختی را بعد از مرگ مادر خانواده، پاملا کیم، سپری می‌کنند. هنگامی که مارگو به طرز مرموزی گم می‌شود، دیوید و پلیس وارد عمل می‌شوند تا او را پیدا کنند. در این میان، دیوید به جایی سرک می‌کشد که تاکنون هیچ کس آن را بررسی نکرده و آن لپ تاپ دخترش است.
بیشتر فیلم روی صفحه لپ تاپ مارگو اتفاق می‌افتد. دیوید در طول فیلم به تمام پلتفرم‌های ارتباطی از جیمیل گرفته تا یوکست که پلتفرمی برای اشتراک گذاری ویدویی است، سرک می‌کشد تا شاید سرنخی از دختر گم شده‌اش پیدا کند.

این اولی باری نیست که فیلم به این شکل به داستان گویی می‌پردازد. با این حال، فیلم جستجو این گونه روایت داستانی را دوباره تعریف کرده و به یک مرجع برای ساخت دوباره این گونه فیلم‌ها تبدیل شده است. این موضوع به این معنی است که قرار است در آینده کیفیت این گونه فیلم با فیلم جستجو مقایسه شود.

درست مانند کاری که دیمین شزل با فیلم لالا لند در ژانر فیلم‌های موزیکال انجام داد. دیمین شزل امسال فیلمی تحت عنوان “نخستین انسان (First Man 2018)” منتشر کرده که در آن فداکاری‌های ملت آمریکا و شخص نیل آرمسترانگ را در زمان سفر به ماه روایت می‌کند. این فیلم هم یکی از تحسین شده‌ترین فیلم‌های 2018 است و در این لحظه، زمان زیادی به انتشار نسخه بلوری فیلم نمانده است.

برای دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی فیلم First Man 2018 هم می‌توانید از موتور جستجو استفاده کنید و یا به سایت‌های مرجع دانلود زیرنویس نظیر ایران زیرنویس مراجعه کنید.

انتهای رپورتاژ خبری

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید