خبر فوری

مورد انتظارترین سریال‌های جدید سال 2019 – قسمت اول

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، فیلم حماسه کولی داستان زندگی خواننده فقید گروه کوئین، فردی مرکوری را بازگو می‌کند و ازآنجایی‌ که این فیلم در مراسم‌ها مورد توجه قرار گرفته، کم‌ کم باید شاهد این باشیم که مردم به دنبال دانلود زیرنویس فارسی فیلم Bohmian Rhapsody 2018 هستند چون معمولا فیلم‌های موزیکال را با زیرنویس فارسی می‌بینند. از طرفی فیلم سوگلی که برای 5 جایزه و در چهار شاخه نامزد شده بود، تنها موفق به دریافت یک جایزه شد. الیویا کلمن توانست جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی در یک فیلم کمدی یا موزیکال را برای بازی در فیلم سوگلی از آن خود کند. این فیلم که توسط یورگوس لانتیموس کارگردانی شده است، یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سال 2018 بود و طبیعتا دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Favourite 2018 هم بسیار پر سرچ خواهد بود.

آن هتوی هم یکی از اهداکنندگان مراسم گلدن گلوب بود و کسی بود که جایزه را به اولیویا اهدا کرد. آن هتوی هم تاکنون سه بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است که موفق به دریافت یکی از آنها برای فیلم بینوایان شده است. او همچنین توانسته یک جایزه اسکار را دریافت کند. از جدیدترین فیلم‌های او می‌توان به فیلم آرامش اشاره کرد که بر طبق صفحه دانلود زیرنویس فارسی فیلم Serenity 2019 در 25 ژانویه 2018 اکران می‌شود. هتوی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون متیو مک کانهی، جیسون کلارک، اوما تورمن و دایان لین بازی می‌کند.

اما از گلدن گلوب که بگذریم کلی اتفاق خوب پیش روی ماست! سال 2019 بدون شک ماندگارترین سال برای طرفداران سینما و تلویزیون خواهد بود. قسمت چهارم انتقام جویان، قسمت جدید ترمیناتور به کارگردانی جیمز کامرون، اسپین آف مردان سیاه‌پوش، لایو اکشن‌های شیر شاه و علاءالدین، فیلم اختصاصی جوکر، قسمت سوم جان ویک، بازسازی فیلم هل بوی، قسمت جدید جنگ ستارگان، فیلم جدید گودزیلا، قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌ها و … فقط و فقط تعدادی از عنوان‌های فوق‌العاده محبوب و مورد انتظار سال 2019 هستند. از همه مهم‌تر! فصل آخر سریال بازی تاج و تخت (گیم آف ترونز) در سال 2019 پخش می‌شود و سریال‌های دیگری همچون فصل جدید ریک و مورتی، فصل آخر سریال آقای ربات، لایو اکشن آواتار: آخرین بادافزار، فصل سوم کارآگاه حقیقی، سریال واچمن، فصل دوم سریال دروغ‌های کوچک بزرگ، فصل آخر سریال ویپ در این سال پخش می‌شوند. این عنوان صرفا نوک سوزنی از سال 2019 هستند! در این مطلب سعی کرده‌ایم به معرفی تعدادی از برترین سریال‌های جدیدی بپردازیم که در سال 2019 پخش می‌شوند.

10 – نیروی اهریمنی‌اش (Her Dark Materials)

این سریال فانتزی بریتانیایی که بر اساس رمان پرفروش فیلیپ پولمن ساخته شده است، یکی از مورد انتظار سریال‌های سال جدید است. نیروی اهریمنی‌اش درواقع نام یک مجموعه سه‌گانه است که پولمن آن را به رشته تحریر درآورده است. این سه کتاب به ترتیب سپیده شمالی، خنجر ظریف و دوربین کهربایی نام دارند؛ اگرچه کتاب اول از این مجموعه یعنی سپیده شمالی در آمریکای شمالی با نام قطب‌نمای طلایی منتشر شده است. این سریال هم از کتاب اول یعنی قطب‌نمای طلایی اقتباس شده و فصل اول قرار است شامل 8 اپیزود باشد. سازندگان سریال قول داده‌اند که داستان‌های بیشتر و طولانی‌تری را در سریال روایت کنند. داستان سریال روی دو نوجوان تمرکز دارد که در میان جهان‌های موازی یک سفر جادویی و ماجراجویانه را شروع می‌کنند. نقش اصلی سریال را بازیگر نوظهور انگلیسی-اسپانیایی دافنه کین بازی می‌کند که نقش لورا کینی یا همان X-23 را در فیلم Logan 2017 بازی کرد و بسیار مورد تحسین قرار گرفت. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به جیمز مک آووی، روث ویلسون و لین-منیول میراندا اشاره کرد.

9- دووم پاترول (Doom Patrol)

سرویس ویدیویی دی سی یکی از قوی‌ترین تیم‌های کمیک بوکی را به دنیای تلویزیونی می‌آورد. این سریال روی گروهی از ابرقهرمان‌های رانده‌شده تمرکز دارد که توسط یک دانشمند دیوانه به نام دکتر نایلز کولدر که بیشتر با نام چیف شناخته می‌شود، رهبری می‌شوند. تمام اعضای این گروه یک نقطه مشترک بزرگ دارند: همه آن‌ها دچار حوادث وحشتناکی شده‌اند که باعث شده ظاهر آن‌ها بسیار بی‌ریخت شود اما در عوض نیروهای فراانسانی کسب کرده‌اند. داستان این سریال بعد از اولین سریال شبکه آنلاین دی سی یعنی “تایتان ها” اتفاق می‌افتد.

8- کلاس مرگبار (Deadly Class)

این سریال هم تقریبا مانند سریال قبلی در مورد گروهی است که دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی دارند. این سریال روی دانش‌آموزان یک مدرسه مخفی تمرکز دارد که همگی از خانواده‌های ثروتمند هستند و هر کدام دارای یک استعداد منحصر به فرد هستند. این سریال که بر اساس کتاب‌های کمیک ساخته شده، ممکن است چندان اصالتی نداشته باشد اما این موضوع را با به کارگیری بازیگران ماهر و رو به شد جبران کرده. سیوبان ویلیامز، بنجامین وادزورث و بازیگر محبوب نتفلیکس، لانا کاندر، از بازیگران این سریال به شمار می‌روند.

7- پسران (The Boys)

ظاهرا سریال‌های اقتباسی از کمیک‌ها پایانی ندارند؛ حتی سریال بعدی هم که معرفی خواهیم کرد، بر اساس کتاب‌های کمیک ساخته شده است. معمولا فیلم‌هایی که بر اساس کمیک‌ها و یا بازی‌های ویدویی ساخته می‌شوند، چندان موفق نیستند اما انگار سازندگان این آثار به یک فرمول موفقیت برای این آثار دست پیدا کرده‌اند. داستان این سریال مقداری متفاوت است؛ یعنی دقیقا چیزی که در این روزها به آن نیاز داشتیم! در این سریال قهرمان‌ها به جهت منفی از توانایی خود استفاده می‌کنند و سمت تاریک توانایی‌های خود را در آغوش گرفته‌اند. در این میان، تیمی به نام پسران تشکیل می‌شود که وظیفه آنها شکار و انهدام قهرمان‌های فاسد است.

6- نگهبانان / واچمن (Watchmen)

سریال واچمن را به راحتی می‌توان جزو مورد انتظارترین سریال‌های 2019 دانست. قبل از هر چیزی بگوییم که خیالتان از کیفیت ساخت این سریال راحت باشد چون قرار است که شبکه HBO آن را بسازد. از طرفی سازنده سریال کسی نیست جز دیمون لیندلوف. سریال بازها این فرد را به خوبی می‌شناسند؛ او سازنده سریال‌های بی‌نظیری همچون لاست و بازماندگان است. طبق گفته لیندلوف، سریال پیش رو در حین اینکه ادای دین و احترامی به منبع اصلی (کمیک واچمن) است، ادامه آثار قبلی و یا یک اقتباس از منبع اصلی نیست، بلکه یک داستان اورجینال است که در دنیای واچمن جریان دارد. دنیای واچمن دنیایی است که با قهرمان‌ها مانند یک یاغی برخورد می‌شود. مطمئنا شما هم بی‌صبرانه منتظر پخش این سریال هستید.

انتهای رپورتاژ خبری

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید