خبر فوری

کشف ۲۰۰ کیلو گرم حشیش در بندر خمیر

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سرهنگ رضا علی بخشی فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر گفت: ۲۰۰ کیلو گرم موادمخدر از نوع حشیش در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیرگفت: مأموران حین کنترل محور “کهورستان – لارستان”، کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی از آن مقدار ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ رضا علی بخشی افزود: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید