خبر فوری

دستگيری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در هرمزگان/کارت بانکی و رمزهای آن را در اختیار کسی نگذارید

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ علی اصغر افتخاری  رئیس پلیس فتا هرمزگان گفت: شاگردی که با همکاری دوستانش اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب صاحب مغاره کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود:در پی دریافت پرونده ای مبنی بر کلاهبرداری از حساب بانکی، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

 رئیس پلیس فتا هرمزگان گفت: در بررسی صورت حساب شاکی مشخص شد مبلغ ۳۷میلیون ریال در قالب خرید اینترنتی و شارژ از حسابش برداشت شده است.

سرهنگ افتخاری افزود:در ادامه طی بررسی ها و استعلامات صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم به هویت آقای”م.ث” شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم اطلاعات کارت بانکی شاکی را در اختیار دوستانش نیز قرار داده بود، گفت: در اعترافات صورت گرفته، وی یک سال پیش شاگرد مغازه شاکی بوده و اقدام به فعالسازی رمز دوم حسابش کرده است.

رئیس پلیس فتا هرمزگان هشدار داد، کارت بانکی و رمزهای آن را به هیچ وجه در اختیار کسی نگذارید تا زمینه ارتکاب به جرم برای کسی فراهم نشود.

سرهنگ افتخاری با اشاره به اینکه تغییر رمزهای بانکی به صورت دوره‌ای بایستی انجام شود، گقت: شهروندان می‌توانند با فعال سازی پیامک بانکی خود از تراکنش‌های مشکوک مطلع و سریعاً رمزهای خود را تغییر نمایند تا کلاهبرداران از حساب آنها سوء استفاده نکنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید