خبر فوری

آغاز برداشت انار از باغات بشاگرد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد احمدی سطح زیر کشت انار در بشاگرد را 10 هکتار عنوان کرد و افزود: برداشت انار در این شهرستان از اوایل مرداد آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدیر جهادکشاورزی بشاگرد، عملکرد تولید انار در هر هکتار را 3 تن دانست و اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان زمان برداشت بیش از 30 تن انار مرغوب و ارگانیک در این شهرستان برداشت شود. وی به ارقام مهم انار در بشاگرد اشاره و خاطرنشان کرد: نوع رباب و ارقام بومی منطقه از مهمترین ارقام انار تولید شده در باغات شهرستان بشاگرد است که به صورت تازه خوری و فراوری شده (رب انار) مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از پوست و تفاله آن نیز در صنایع رنگرزی و دارویی استفاده می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید