خبر فوری

بهره برداری از ۲۶ پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،احمد شیخ سیوندی معاون فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: ۲۶ طرح فنی، تولیدی و رفاهی در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بمناسبت میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) افتتاح شد.
وی افزود: برای اجرای ۲۳ طرح فنی ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
معاون فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: با بهره برداری از این طرح ها، پوشش شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال در هرمزگان به بیش از ۹۷ درصد رسید.
احمد شیخ سیوندی افزود: ۱۴ هزار نفر از جمعیت روستایی هرمزگان با بهره برداری از این طرح، زیر پوشش ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۲۰ شبکه رادیویی دیجیتال قرار گرفتند که از این شمار سه هزار و ۵۰۰ نفر، شامل ده روستا، پیش از این امکان دریافت هیچ شبکه رادیویی و تلویزیونی نداشتند.
امروز پیش تولید سریال “اشک‌های حرا” و تله فیلم “خالو کریم” نیز آغاز شد.
قائم مقام و معاون سیمای مرکز خلیج فارس هم گفت: سریال ۱۳ قسمتی اشک‌های حرا به تهیه کنندگی علی یاور، کارگردانی شاهد احمدلو و نویسندگی زامیاد سعدوندیان ساخته می‌شود.
محسن رئیسی افزود: این سریال با موضوع معرفی قابلیت‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری هرمزگان و راه‌های حفظ نخبه‌های علمی کشور و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها است.
وی گفت: تله فیلم طنز خالو کریم نیز به تهیه کنندگی و کارگردانی علی خائف ساخته می‌شود.
قائم مقام و معاون سیمای مرکز خلیج فارس گفت: این تله فیلم فراز و فرود‌های زندگی یک هنرمند را به تصویر می‌کشد.
وی افزود: این دو کار تلویزیونی به سفارش سیمای مرکز استان‌های سازمان صدا وسیما در مرکز خلیج فارس ساخته و از این شبکه و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.
بهسازی رستوران صدا وسیمای مرکز خلیج فارس نیز طرح رفاهی بود که امروز به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۲۶ پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

 

بهره برداری از ۲۶ پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

 

بهره برداری از ۲۶ پروژه فنی و تولیدی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید