خبر فوری

درخشش هرمزگانی‌ها در مراسم برترین‌های فصل گذشته فوتبال کشور

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، شب گذشته مراسم برترین‌های فوتبال ایران برگزار شد و در نهایت برترین‌های لیگ برتر، لیگ یک، لیگ فوتبال ساحلی، فوتبال بانوان، ‌فوتبال پایه و در نهایت لیگ فوتسال در آن مشخص شدند.

مهسا عرب و وجیهه ژاله دو بازیکن تیم شهرداری بندرعباس که با 34 گل زده عنوان مشترک خانم گلی لیگ برتر فوتبال ساحلی را به دست آوردند، با اهدای تندیس مورد تجلیل قرار گرفتند که جایزه آن‌ها توسط پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران  داده شد.

همچنین سهیلا لرستانی از تیم شهرداری بندرعباس(تیم قهرمان سال گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان) عنوان بهترین بازیکن این مسابقات را به دست آورد و مورد تجلیل قرار گرفت.

در ادامه نیز جایزه بهترین باشگاه فوتبال ساحلی بانوان به محمدمهدی جهانبخش(مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس) به‌عنوان برترین تیم ساحلی در بخش بانوان و قهرمان فصل اخیر لیگ برتر رسید.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید