رمان تازه «بایرامی» خواندنی می‌شود

گروه فرهنگ و هنر مشرق محمدرضا بایرامی تازه‌ترین رمان خود با عنوان «باد و کاه» را چاپ می‌کند. بایرامی رمان «‌باد و کاه» را با مضمون انقلاب اسلامی تالیف کرده است و با رجعتی دوباره به شخصیت‌های نوجوان در آثارش، قهرمان این داستان را نیز نوجوانی روستایی در منطقه آذربایجان در نظر گرفته است.

درباره محمدرضا بایرامی بیشتر بدانیم:

برگزیدگان جایزه کتاب سال دفاع مقدس معرفی شدند جنگ به سراغم آمد، من به دنبالش نرفتم «لم یزرع» قصه از بین رفتن عراق و عراقی ها هفت چهره نامزد هنر انقلاب معرفی شدند

نوجوان راوی داستان فرزند کشاورزی است که در بحبوحه روزهای پیروزی انقلاب به انتظار بازگشت پسرش از خدمت سربازی است.

پسر بازمی‌گردد اما زودتر از موعد که حکایت از فرارش از پادگان دارد؛ خبری که داستان را در ادامه ماجراهای دیگر رقم می‌زند. ‌بایرامی دو سال پیش نیز رمان «لم‌یزرع» را از سوی همین ناشر منتشر کرده بود که برای او جایزه ادبی جلال آل‌احمد را به ارمغان آورد.

بایرامی در سال‌های اخیر آثار دیگری در حوزه دفاع مقدس به رشته تحریر درآورد که «پل معلق» از معروف‌ترین این آثار است. او یکی از نویسندگان تاثیرگذار در عرصه ادبیات دفاع مقدس به شمار می‌رود. اغلب کارهای او در این سال‌ها برنده جوایز متعددی شده‌اند. بایرامی نیز از جمله نویسندگانی‌است که در این سال‌ها داور جوایز ادبی متعددی بوده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید