تخصیص اعتبار راه اندازی و توسعه کارگاه های تولیدی اشتغال فراگیر هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، محمد علی سلیمی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: امسال بیش از 352 میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی، توسعه و سرمایه در گردش کارگاه های تولیدی اشتغال فراگیر در استان تخصیص یافت.
وی افزود: به فعالان اشتغال فراگیر در استان تسهیلات پرداخت می شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: حوزه های صنایع تبدیلی ، صنایع دستی ،محصولات دامی و کشاورزی ،استخراج مواد معدنی و گردشگری از جمله مشاغل اولویت دار برای دریافت این تسهیلات است.

محمد علی سلیمی افزود: این تسهیلات یارانه دار و با کارمزد دو تا 7 درصد به متقاضیان پرداخت می شود و تا کنون 35 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.
وی گفت: در اشتغال فراگیر پس از اموزش کارآموز در واحد تولیدی مشغول به کار می شود.
سلیمی گفت: از ابتدای سال تا کنون برای بیش از هفده هزار نفر در استان اشتغالزایی شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید